niedziela, 3 kwietnia 2011

Wywiad z '' AnnDoll88 ''

Przygotowałam dla was małą niespodziankę! : ) A otóż postanowiłam od czasu do czasu ukazywać na blogu wywiady ze znanymi i interesującymi osobami. Dziś wywiad przeprowadziłam z AnnDoll88 znaną z ciekawych artykułów w starblogu i nie tylko.


Wywiad:

olcia12200:Kiedy i jak wpadłaś na pomysł, że zaczniesz pisać w starblogu?

AnnDoll88:To było dokładnie 11 miesięcy temu – bo tak jest napisane przy pierwszym moim artykule, który ukazał się w Starblogu. A pomysł stąd, że zobaczyłam jak piszą inni i sama zechciałam. Zawsze lubiłam to robić; wypracowania, referaty – uwielbiam to.

olcia12200: Skąd bierzesz pomysły na swoje artykuły?


AnnDoll88:Rozmawiam z ludźmi, oglądam telewizję, czasopisma, przeglądam Internet. Wszędzie można znaleźć mnóstwo fantastycznych i ciekawych tematów na artykuły.

olcia12200: Kiedy poczułaś że jesteś rozpoznawalną osobą na stardoll? Dobrze się z tym czujesz?


AnnDoll88:Nie uważam się za rozpoznawalną, tak naprawdę większa sławą cieszą się osoby gdy zostają covergirl. U mnie nic się nie zmieniło z chwilą kiedy rozpoczęłam przygodę ze Starblogiem, może jedynie więcej osób odwiedza mój profil.

olcia12200: Wiem że lubisz dziennikarstwo a czy z tym wiążesz swoją przyszłość? Czy może masz inne pomysły na swój zawód?


AnnDoll88:Tak, zgadza się bardzo mnie to interesuje. Co będę robiła w przyszłości jeszcze naprawdę tego nie wiem, za wcześnie by o tym mówić – ja lubię robić wiele rzeczy.

olcia12200: Czy dałabyś radę w tej chwili tak od tak rzucić stardoll na zawsze i swoje konto? Czy może jesteś za bardzo do tej strony przywiązana?


AnnDoll88: Nie potrafiłabym. To jest tak, że gdy mam wolną chwilę i wezmę komputer na kolana, to Stardoll jest jedną z pierwszych stron na które wchodzę. Są momenty gdy już mi się to nudzi i nie loguję się ale po jakimś czasie znów wracam i dużo czasu spędzam na „upiększaniu” swojej medoll. Lecz kiedyś z pewnością nadejdzie taka chwila, że odejdę ale nie usunę wtedy konta i też nie sprzedam, po prostu oddam komuś kto będzie je chciał.

olcia12200: Masz może jakieś rady do tych '' stardolowiczów '' którzy dopiero chcą zacząć rozwijać swoje pasje na tej stronie? ( np. projektowanie, metamorfozy, pisanie do starbloga)


AnnDoll88:By zostać Starblogerem naprawdę nie trzeba dużo; wystarczy znać zasady ortografii i mieć w głowie dobre pomysły na artykuły oraz czerpać radość z pisania. Zawsze chętnie daję rady osobom, które zamierzają zgłosić się do publicznego Starbloga; oceniam to co już napisali i mówię co można poprawić lub co należy dodać. Metamorfozy może robić także każdy, kto czuje, że chce. A gdy dodatkowo posiada wyczucie stylu, zna się na modzie, potrafi łączyć ubrania i dodatki – to wtedy już jest świetnie. Kiedyś prowadziłam blog z metamorfozami lecz w końcu zabrakło mi chęci. Natomiast jeśli chodzi o projektowanie nie mogę dawać nikomu żadnych rad gdyż sama jestem w tym bardzo słaba.

olcia12200: Dziękuję za wywiad : )

AnnDoll88: Również dziękuję ;]




Podobało wam się?

Z kim jeszcze chcielibyście wywiad?


Pozdrawiam!




olcia12200.

2 komentarze:

Caroline Livre pisze...

Nawet fajny wywiad ;] Nie mam pojęcia -.-

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Ja bardzo lubię KrySSian - może z nią ; ]