niedziela, 17 kwietnia 2011

Metamorfoza '' Gabka004 ''

Nie wykonam metamorfozy ladybeci102, gdyż nie ma ona kosmetyków. A zmiana fryzury, to raczej nie jest metamorfoza :))

______________________________________


Zapomniałam podpisać obrazków.Pierwszy to Przed,Drugi to Po.

PRZED : Nie jest źle. Elementy twarzy bardzo fajne,tylko trochę źle osadzone. Makijaż - Tu jest gorzej.Nigdy nie maluj oczu cieniem, aż do samych powiek.Usta wyglądają bardzo tandetnie, jak u lalki BARBIE. Szkoda, że nie pomalowałaś policzków. Włosy nie są pod kolor brwi, co wygląda nie estetycznie. Kolczyki - Niech będą.

PO : Stonowany makijaż. Ostry, ale wiosenny. Jestem zadowolona z tej metamorfozy. Mam nadzieję, że ty też :)



Przed : Obrazek pierwszy :)
Ciekawe misz - masz , lecz nie bardzo udane. Do wymiany futro, kapelusz i buty. Sukienka sama w sobie jest ładna, ale ty ją jakoś nie wyeksponowałaś. Lecz jest coś ujmującego w tej stylizacji.

Po : Obrazek drugi :)
Nie jestem zadowolona z tego ubioru. Twoja szafa mnie nie lubi . ; | Nie mogłam nic wykombinować. Ta stylizacja, jest chyba najnormalniejsza ze wszystkich pozostałych. Mało dodatków, ale jak wyżej wspomniałam, nie mogłam nic stworzyć.

_______________________________

Spośród osób które skomentowały ten post wylosuję osobę,która wygra 5 sd =D
Ale musi być ss,i mieć projekt do sprzedania za 2 sd,gdyż nie jestem superstar i nie mam stardolarów. Zarobię :D




2 komentarze:

Kasia pisze...

Fajne metamorfozy

anollastar pisze...

ładna metamorfoza;D