niedziela, 17 kwietnia 2011

Konkurs z okazji 100 obserwatorów! :)

Ahhh... No i udało się ! :) Blog ma 100 obserwatorów! Myślę że to całkiem dobry wynik bo bloga założyłam pod koniec stycznia :] Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy pod postem widzę choć jeden komentarz! Tym samym gorąco chciałabym was zachęcić do komentowania, każdym komentarzem sprawiacie mi radość a oprócz tego możecie za to zgarnąć co miesiąc stardolary! :) W nagrodę że mamy już tylu obserwatorów organizuje dla was wszystkich konkurs!

________________________________________________


Konkurs polega na zrobieniu jak najbardziej wiosennej stylizacji!

Oczekuje na:

Kwiatki, prążki, pastele, zielenie i oranże! :)


Zasady:

- Każdy może zgłosić tylko jedną prace!

- Stylizacja ma być zrobiona na waszych doll!

- Stylizacje można robić w apartamencie lub starplazie!

- Prace muszą być zalinkowane!

- Prace oddajemy do 23 kwietnia ( sobota ) !


Nagrody:

1 miejsce - 20 sd!

2 miejsce - 10 sd!

3 miejsce - 5 sd!


Wiem że nagrody nie za bogate ale chodzi przede wszystkim o zabawę a ja to nie święty mikołaj! xd



Pozdrawiam! :D


EDIT: Konkurs przedłużam do 4 maja!



7 komentarzy:

Kasia pisze...

wiem ja też się ciesze z każdego komcia ( komentarza)
zgłaszam sie sweetkasia1998

anollastar pisze...

może się zgłoszę.Gratuluje sukcesu !

JuliaWie pisze...

http://img825.imageshack.us/img825/2411/wiosnaz.png

JuliaWie

KasztanekMiss pisze...

Zgłaszam się

KasztanekMiss pisze...

http://zapodaj.net/1ba2869a067c.jpg.html

Qarolex / Kama pisze...

http://tinypic.pl/wjuwxr5vhybe

sORKI ŻE TAK PÓŹNO . Bardzo bym chciała wziąsc w tym konkursie udział . Mam nadzieje że mnie nie zdyskwalifikujesz za za późne zgłoszenie się Gdyż dzis poznałam tego bloga . : )

Kakuss89

Baha pisze...

Postawiłam na naturalność. Makijaż delikatny, manicure bez świecidełek - sam lakier. Strój idealny na ciepłe wiosenne popołudnia ;) Nadaje się na randkę, do szkoły, ale i na zakupy. ;]

http://img571.imageshack.us/img571/4404/hadziukowawiosenna.jpg

Hadziukowa