piątek, 15 kwietnia 2011

Metamorfoza "natalia2009star"





Przed : Zdaje mi się że makijaż inspirowany filmem "Czarny łabędź".. Szczerze.. Nie zbytnio ci się udał ten makijaż.. Nie te oczy, nos, usta.. elementy na minus.. Włosy też nie za bardzo pasują.. Ech brwi jedynie dobre :D

Po : Użyłam : grantowej cienkiej kredki, granatowej i ciemno niebieskiej grubej kredki, trochę białego cienia LUXE, błyszczyku LUXE, jasnej szminki i dwóch róży do policzków.. Zmieniłam jeszcze fryzurę i jej kolor :D


Po : Na pierwszy rzut oka : dobrze, ale parę rzeczy tu jest do kasacji :) Oto one : bransoletka, zielony naszyjnik, okulary i broszka Hot Buys..

Przed : Zapomniałam zdjąć broszki, ale jbc to jej ma nie być xd Postawiłam na złoto, chociaż myśle że ubiór mi nie wyszedł :P

3 komentarze:

natalia2009star pisze...

co do makijażu to ładny ale zostawię swój < każdy ma swój styl > a ubiór DO BANI że tak powiem fatalnie pasuje tu ten pasek i buty :D

JuliaWie pisze...

Zamieniłaś przed i po ;)

JuliaWie

anollastar pisze...

Hmm ładnie