poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Metamorfoza "ladybecia102"


Przed : Nie masz kosmetyków..ok, rozumiem. Ale że wybrałaś tak okropne elementy to już nie ! Te sztuczne paintowe rzęsy, brr jak ja nich nienawidzę. Kolor włosów i sama fryzura na minus. Po prostu nic mi się nie podoba ;(

Po : Ech..myślę że jakoś wybrnęłam. Nie będę tłumaczyć co zrobiłam, bo powinnaś zaczaić co zostało zmienione :)


Przed : Przynajmniej ubiór przyzwoity masz :) Chociaż przydało by się zdjąć ten łańcuszek..

Po : Masz w szafie dużo brzydkich że tak się wyrażę ubrań, ale jakoś coś utworzyłam :P Skorzystaj że starbazar jest dla NSS i upoluj na jakieś tanie i ładne rzeczy. 5 sd z PLAY&EARN i śmigasz szukać tanich ciuszków :D

2 komentarze:

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Hmmm... ładny strój.

anollastar pisze...

nie podoba mi się przed a po może być ...