wtorek, 5 kwietnia 2011

Ocena '' Necik98 ''

Pierwsze wrażenie:
Nick przeciętny, nie podoba mi się ale nie jest aż taki najgorszy. Starpunktów masz sporo, tyle spodziewałabym się po twoim koncie. Prezentacja ładna, nie rzuca się w oczy ale wszystko jest dobrze rozplanowane. Użytkownicy odwiedzają cię dosyć często ale bez rewelacji. Masz jeden klub w którym zgromadziłaś liczną sumkę uczestników i należysz do małej grupki innych stąd wiem że naprawdę cię one interesują. 8/10.

Doll:
Cera ładna nie za jasna ale nie za ciemna. Z części twarzy podoba mi się wszystko, fajnie że dodałaś drobne piegi. Makijaż przeciętny, brakuje jakiejś szminki lub błyszczyka. Fryzurka i jej kolor pasują ale z pewnością zdjęłabym te tandetne kolczyki. Co do stroju to tu jest o wiele, wiele lepiej! :) Szczerze mówiąc wszystko mi się podoba i nic bym nie zmieniła! Fajnie dobrane dodatki, wszystko do siebie pasuje, świetny styl! Nic dodać nic ująć po prostu: Cudo! 8/10.

Apartament:
Masz osiem pokoi. Pierwszy, główny utrzymany został w luźnym nastoletnim stylu. Podoba mi się ale zmieniłabym parę drobnych szczegółów. Drugi to stylowa kuchnia. Jest świetna, wszystko bardzo ładnie dobrane. Trzeci to znów bardzo stylowy i sprawiający wrażenie cennego pokoik. Bardzo ładny, wszystko pasuje i ładnie się prezentuje. Czwarty to jak dla mnie trochę dziwny pokój nie wiem dlaczego ale na mnie właśnie takie sprawia pierwsze wrażenie. Niby ogród niby las ale nic mi tu nie pasuje. Piąty to pokój z użyciem mojego ulubionego wnętrza z fajerwerkami. Podoba mi się, jest w podobnym stylu jak pierwszy i ma fajnie rozplanowane miejsce. Szósty, nie wiem czy mogę nazwać to pokojem ale jest to '' pomieszczenie '' gdzie całość pokryłaś czarnym kwadratem i dałaś różowy neon zachęcający do głosowani na cover girl. Nie wiem, takich pokoi jest dużo na stardoll ale no i tak nie jest zły. Siódmy to hmmm... Jak to nazwać kolorowy pokoik ale ma w sobie to coś i przyznam że jest pomysłowy. Ostatni, ósmy pokój to znów kolorowa łazienka, trzeba przyznać jest ciekawa i mi się bardzo podoba! :) 8/10.

Scenerie:
Masz pięć scenerii więc i tyle ocenię. Pierwsza scenerie to odzwierciedlenie twojej kuchni w apartamencie. Sceneria jest ładna ale znając twoją doll i apartament mogłaś stworzyć coś ciekawszego. Druga Już o wiele lepsza. Ciekawa i kolorowa, bardzo mi się podoba. Trzecia nie jest za oryginalna ale ładna, nie mogłabym powiedzieć że nie. Czwarta no, no to dopiero kreatywna sceneria xd Nieźle się z niej pośmiałam. Mi się podoba. Piąta, ostatnia Również ładna i również kolorowa. Bukiet kwiatów to nic specjalnego ale ma swój urok. 8/10.

Album:
Okładka bardzo mi się podoba, pomysłowa. Albumu w środku ja nie mam co opisywać. Po prostu: Ładnie, fajnie, pomysłowo, kreatywnie, starannie i cudnie! :) Chyba wszystko już powiedziałam. 10/10.


Podsumowanie: No dziewczyno! Brawa się należą! :D Na pierwszy rzut oka widać z daleka że bardzo dbasz o swoje konto i świetnie ci to wychodzi. W zasadzie nie masz złych stron ale ja bym jeszcze popracowała nad sceneriami. Album zdecydowanie to twoja najmocniejsza strona, widać że dużo pracy włożyłaś w jego stworzenie. Doll świetna i śliczna, Apartament ładny i stylowy! :) Tak, tak właśnie jest. Nie mam ci nic już innego do powiedzenia oprócz tego że gratuluję ci świetnego i zadbanego konta oraz życzę dalszych sukcesów! : ) 42/50 pkt.








olcia12200.

3 komentarze:

Aneta / Necik98 pisze...

Dziękuję bardzo ;)

anollastar pisze...

Super najwięcej punktów gratulacje!:)

MissRihanna1902 pisze...

gratulacje ;d