poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Witam :)

Cześć.Piszę tutaj na okres próbny.Abyście mnie lepiej poznali,przedstawię się. Na stardoll nazywam się marti1046. Mam 12 lat.Interesuję się modą,fotografią i grafiką komputerową. Moim hobby jest granie na gitarze, i cykanie fotek :)
Jestem optymistką,czasem aż za bardzo.W szkole idzie mi bardzo dobrze. Na stardoll mogę się rozerwać. Lubię robić metamorfozy. Szczerze mówiąc, właśnie to sprawia mi największą uciechę na stardoll'u.


Nie mam określonego stylu,kieruję się trochę trendami,ale najważniejsza jest wygoda.Spodnie ? - Tylko rurki. Nie jestem malowaną lalą,i nigdy nią nie będę.

___________________________________________

Ugrh,trudne to było.Ciężko jest pisać o sobie,naprawdę.Zgłaszajcie się do mnie do metamorfoz ! Bardzo Was proszę.Zgłoszenia są u mnie,w księdze gości.Pozdrawiam.

marti1046

5 komentarzy:

Hihi pisze...

Witam;)

Anonimowy pisze...

Witam :)

anollastar pisze...

Cześć i powodzenia !

MissRihanna1902 pisze...

powodzenia ;]

Metki od Kasi pisze...

hej :D dobrej zabawy na blogu ja też chciałam być redaktorką ale coż... na nic powodzenia