niedziela, 3 kwietnia 2011

Ja .

    Ohayou!

Wiem, że początki nie są ciekawe, bo najtrudniej jest je napisać, jednak ja postaram się uczynić to jak najlepiej. Teraz to i moje notki będziecie zmuszeni czytać :). Jestem redaktorką na okres próbny. Moje wizje i pomysły na notki najwyraźniej spodobały się...
Na stardoll zwę się Katrina.Snicket, Jestem normalną dziewczyną jak każda inna- księżniczki, cukierki, słodkie kolory i lalki, które przypominają nam jak chcemy wyglądać. Po mimo tego, że nie jestem małym dzieckiem, mam różne słabości. Ogółem to tak:
Dziewczynka kochająca wszystko, co kawaii ^^. Ma nadzieje, że spełni swoje największe marzenie i wyjedzie do tej przeklętej wspaniałej Japonii. Cukierkowa dziewczynka z mnóstwem pomysłów na życie, oglądająca prawie każde anime. No, raczej przylepa, jeśli się do ciebie przyczepi to nie masz, co uciekać. Jednak, kiedy ciebie nie polubi to na sto procent krzyknie ci w twarz: ora o nameru na yo!

Cenie w sobie bardzo wiele rzeczy. Nie jestem optymistką, ale za to zawsze minimalistką. Nienawidzę ciężkiej pracy... Na stardollu raczej jestem wcześniaczkiem, ale mimo wszystko staram się, aby być coraz lepszym i rozwijać się na tej stronie. Od wielu lat szukałam takiego wielkiego imperium dla dziewczyn i nie tylko, no i wreszcie znalazłam... Uwielbiam Japonie, moja wizja na notki, to umieszczanie artykułów (postów) na temat ulicznych styli z Japonii, takich jak lolity, gyaru, harajuku, waloli i wiele innych. Pomogę wam się wcielić w nie na stardoll.
No to koniec, jakoś przebrnęliśmy przez tą pierwszą najgorszą notkę...
xo.xo
A, i jestem bardzo wrażliwa, więc proszę o szacunek i bez chamskich komentarzy.
Katrina.Snicket

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Chyba tu długo nie wytrzymie ponieważ jest wrażliwa i nie chce chamskich komentarzy , czyli tak jakby nie życzy sobie krytyki.A wąpie żeby jej nie było ;/

anollastar pisze...

Powodzenia ! (przyda Ci się po ostatniej redaktorce)