czwartek, 14 kwietnia 2011

Ocena '' pienkna95 ''

Pierwsze wrażenie:
Hmmm... Nick przeciętny, nie podoba mi się za bardzo. Jesteś na stardoll dosyć długo i masz jak dla mnie zadowalającą liczbę starpunktów. Prezentacja ładna, fajna grafika i zdjęcie choć napisałabym więcej o sobie. Ludzie odwiedzają cię średnio co kilkanaście godzin nie jest najgorzej choć mogło by być dużo lepiej. Masz dwa kluby o średniej ilości uczestników i należysz do małej grupki innych stąd wiem że naprawdę cię one interesują i się w nich udzielasz. 6/10.

Doll:
Nie podoba mi się ten kolor skóry nie za fajnie się prezentuje na doll. Z części twarzy podoba mi się tylko nos który jest trochę za nisko. Na twoim miejscu zmieniłabym oczy i brwi które nie ładnie wyglądają. Usta średnie. Makijaż skromny i nie równy oraz za dużo nałożonego błyszczyka. Dodałabym jakieś żywsze cienie. Fryzura i jej kolor bardzo ładne tak samo jak pieprzyk i jego umieszczenie. Co do stroju to tu jest o wiele, wiele lepiej. Cały utrzymany jest w luźnym stylu ale z nutką elegancji. Bardzo lubię tą bluzkę i połączenie butów. Całość bardzo ładnie się komponuje. 5/10.

Apartament:
Masz trzy pokoje. Twój apartament opisałabym dwoma słowami '' śmieszny '' i '' niestaranny ''.Pierwszy, główny pokój jest najładniejszy choć nie do końca mi się podoba. Po pierwsze za dużo tu tych zwierzaków a po drugie nie fajnie zagospodarowane miejsce. Ale ogólnie nie jest źle. Drugi i trzeci to wielkie '' skupiska '' ciuchów z wykorzystanymi dwoma wnętrzami. Pierwszy jest odrobinę zabawny ale to dobrze. Martwi mnie tylko jedno to, że nie wszystkie są na manekinach czy wieszakach tylko jakby latają w powietrzu. W trzecim jest powtórka także niektóre latają w powietrzu i to mi się nie podoba. Popraw to! 5/10.

Scenerie:
Masz osiem scenerii więc ocenię tylko pierwsze pięć. Pierwsza to scenerie z motywem ogrodu, mi się podoba jest bardzo ładna i staranna troszeczkę za prosta ale ma swój urok. Druga również mi się podoba ale już nie jest taka ładna jak poprzednia, również prosta. Trzecia To również nie najgorsza sceneria może tylko trochę nie dopracowana ale ładna. W czwartej widzę miałaś dobre zamiary ale trochę ci nie wyszła, ja zastąpiła bym tą białą rękę prawdziwą od swojej doll. Piąta za to bardzo mi się podoba nic dodać nic ująć po prostu piękna! 7/10.

Album:
Okładka bardzo fajna, oryginalna. Album ogólnie mi się podoba umieściłaś w nim swoje stylizacje i inne rzeczy. Wszędzie jest tło i miło się ogląda. W zasadzie nic mnie nie zachwyciło ale nic nie ma co mi się by nie podobało dlatego taka ocena. 9/10.

Podsumowanie: Nie mogę powiedzieć że nie dbasz o swoje konto bo dbasz jedynie powinnaś poprawić parę rzeczy typu: makijaż, kolor skóry i apartament. No i może popracować trochę nad popularnością żeby ludzie na ciebie częściej wchodzili. Twoją mocną stroną jest album i ubiór doll to bardzo mi się podoba! :) Popraw te kilka rzeczy a będzie naprawdę świetnie! Pozdrawiam! 32/50 pkt.








olcia12200.

2 komentarze:

pienkna95 pisze...

dziekuje za ocene i mam tak nawalone ubrania poniewaz na razie niezbyt stac mnie na wieszaki :(

anollastar pisze...

ma u siebie nawet fajnie :)