wtorek, 26 kwietnia 2011

Ocena '' Lovcia1 ''

Pierwsze wrażenie:
Nick nie jest najgorszy choć mógł by być lepszy. Starpunktów masz sporo jak na założenie konta w 2010 roku. Prezentacja bardzo ładna, pastelowa ale przydałby się jeszcze jakiś mocniejszy akcent albo zdjęcie. Ludzie odwiedzają cię od paru godzin do dwóch dni - nie jest dobrze. Masz trzy klubu do których należy średnia ilość użytkowników a należysz do małej grupy innych klubów - Ja skoncentrowałabym się tylko na jednym klubie a nie aż trzech! 6/10.

Doll:
Nie podoba mi się ten odcień skóry jest po prostu za żółty. Z części twarzy nie podobają mi się usta i brwi a podobają oczy i nos. Za to makijaż to masakra! Nie użyłaś żadnych cieni tylko te nie ładne sztuczne rzęsy! Policzki pomalowałaś nie poprawnie bo na całej ich powierzchni i nie wygląda to fajnie. Usta to czarna szminka i błyszczyk nie wygląda to źle, nawet pasuje. Włosy to kucyk na boku w czarnym kolorze a tam nawet przejdzie ale bez rewelacji. Strój również mi się nie podoba. Pamiętaj aby nie łączyć pasków i kropek to - nie zbyt szczęśliwe połączenie! Buty nie pasują i brakuje jakichś dodatków. 4/10.

Apartament:
Ohhh... Ile ja się naoglądam! Masz otwarte wszystkie pokoje i nawet penthause! Z racji tego że masz aż tyle pokoi to nie ocenię tych pokoi osobno tylko cały apartament ogólnie! A więc do większości pokoi użyłaś wnętrz nie które ładne a niektóre nie. Wszystkie pokoje są schludne i przejrzyste to dobrze. Niektóre może tylko trochę nie dopracowane ale każdy pokój ma swój styl i wszystko do siebie pasuje. Podziwiam cię że masz aż tyle pokoi a wszystkie są ładne lub średnie. Większość osób z tyloma pokojami zawaliła by tą sprawę ale nie ty! :) Bardzo podoba mi się ten pokój z pastelowym wnętrzem ale zmieniłabym trochę nieco taras z penthause! Ogólnie wystarczy tylko trochę małych zmian a będzie cudnie! 7/10.

Scenerie:
Masz sporo scenerii więc ocenię tylko pierwsze pięć. Pierwsza wywołuje we mnie mieszane uczucia niby pomysł ciekawy ale sceneria mi się nie podoba. Druga też jest średnia na pierwszy rzut oka oryginalna ale dla mnie taka bez wyrazu. Trzecia już o wiele ładniejsza trochę pusta ale no i tak mi się podoba. Kolejna, czwarta również ładna! Nie zawahałabym się użyć nawet słowa piękna gdyż taka jest. Ostatnia to śliczna sceneria ale ja ubrałabym w coś tą doll bo bez ciuchów wygląda tak nijako. 6/10.

Album:
Okładka ładna, mi się podoba. Album ogólnie nie jest zły jest wręcz zadowalający. Ale gdzie nie gdzie brakuje tła no i jest trochę niedopracowany. Fajnie że umieściłaś tam dużo swoich stylizacji, zdjęć itp. itd. Miło się ogląda. 8/10.

Podsumowanie:
No cóż ja mogę powiedzieć. Na pewno to że najbardziej byłam zawiedziona twoją doll. Niczym się nie wyróżnia, brak na niej śladów kreatywności i jest wręcz trochę nudna. Ale potem było widać że stać cię na oryginalność i kreatywność co pokazałaś w swoich sceneriach i co najważniejsze pięknym albumie! Apartament masz też ciekawy ale jak wszędzie szczegóły robię swoje. Myślę że jak weźmiesz się do pracy i poprawisz te drobne szczegóły a szczególnie popracujesz nad doll to będzie extra i jedyne co przyjdzie mi na myśl jak cię znów odwiedzę będzie to że ta dziewczyna jest pracowita i naprawdę dba o konto! :) 31/50 pkt.







olcia12200.

1 komentarz: