niedziela, 3 kwietnia 2011

Ocena '' monisiaxp ''

Pierwsze wrażenie:
Nick jest prosty ale oryginalny. Starpunktów masz dosyć sporo jak na nie długi czas przebywania na stardoll. Masz świetną prezentację! Bardzo mi się podoba, ciekawy pomysł z tym albumem ze zdjęciami. Ludzie odwiedzają cię dość rzadko, popraw to. Posiadasz dwa klubu o nie dużej ilości uczestników - na twoim miejscu skoncentrowałabym cię na jednym. Zapisana jesteś do nie wielkiej ilości innych klubów. 7/10.

Doll:
Wybrałaś okropną cerę. Kolor włosów również. Z części ciała nie podobają mi się tylko te sztuczne usta. Oczy, nos i brwi nawet ładne. Fryzura jak najbardziej tu pasuje. Makijaż skromny - nie ma szału, ale ładny.Co do stroju to tu jest dużo gorzej! Strój składa się tylko z trzech elementów. Nie podoba mi się, nic specjalnego. Buty okropne i tylko szpecą doll. O wiele lepiej by było gdybyś zamiast spódniczki dała legginsy oraz dodała torbę. 4/10.

Apartament:
Z racji tego że nie jesteś ss masz tylko dwa pokoje ale to nic nie szkodzi. Pokoje z rzadnej strony mi się nie podobają. Niestety są na zawał zawalone różnego rodzaju pierdółkami i darmówkami.
Szczególnie pierwszy główny pokój który powinien być twoją wizytówką. Kolory ścian też mi się nie podobają sprawiają wrażenie dziecinnego pokoju ale chociaż nie jest za ciemno. 3/10.

Scenerie:
Masz sporo scenerii więc ocenię tylko pierwsze pięć. Pierwsza została stworzona chyba tylko żeby dostać upominek z konkursu albo starpunkty bo znajduje się w niej tylko jeden element - poduszka. Takie scenerie powinnaś od razu usuwać! Druga za tu już o wiele ładniejsza dosyć pomysłowa ale nie ma szału. Trzecia, czwarta i piąta to też scenerie rodzaju tej pierwszej czyli tylko dla starpunktów lub upominków z konkursów. Rozumiem że czasami tak trzeba bo sama tak nieraz robię ale powinnaś je od razu usuwać. 2/10.

Album:
Okładka nawet ładna, ale dopracuj ją. Chciałaś aby album był czymś w stylu '' Foto albumu '' co mi się podoba ale dałaś tam tylko kilka zdjęć reszta albumu jest niestety pusta. 3/10.

Podsumowanie:
Po ostatnich kłótniach, że nie oceniam sprawiedliwie chciałam aby ta ocena był obiektywna. Więc próbowałam ocenić cię jak najlepiej. Niestety nie mogłam dać ci dużo punktów ponieważ: Twoja doll nie zachwyca, apartament jest przepełniony darmówkami, scenerie są puste a album nie dokończony. Ale za to bardzo podoba mi się twoja prezentacja co jest twoją mocną stroną. Myślę też, że te wszystkie rzeczy szybko nadrobisz jeżeli przyjmiesz oczywiście te wszystkie rady i uwagi ze spokojem a nie z pretensjami. Starałam się być sprawiedliwa i szczera bo takie właśnie powinny być oceny. Nie bierz też tego wszystkiego mocno do siebie bo nie o to tutaj chodzi. Pozdrawiam cię serdecznie i życzę pomysłów do tworzenia i poprawiania swojego konta.
19 pkt/50 pkt.









olcia12200.

7 komentarzy:

monisiaxp pisze...

No nic. Jest to moja wizytówka, jest to wyraz mojej kreatywności ale wątpię aby docenili to tacy ludzie jak Ty. Widać jak bardzo Ci się spieszyło z oceną było ocenić mnie jak byłam ss..

olcia12200 ( autree... ) pisze...

monisiaxp - Hmmm... Po prostu byłaś na takim miejscu w kolejce. To chyba nie moja wina że akurat trafiłam na moment kiedy nie jesteś ss. Mam nadzieję że nie masz do mnie urazu. Oceniłam twoje konto takie jakie było. Jeżeli się z czymś nie zgadzasz to napisz a ja postaram ci wytłumaczyć dlaczego tak sądzę a nie inaczej. Miłego dnia : )

oceny-lolcia pisze...

Kolejna beznadziejna ocena :))))

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Lolcia... - Znów coś ci nie pasuje ?
Chociaż powiedz co... Wejdz na konto pooglądaj i powiedz czy nadal myślisz ze niesprawiedliwie oceniłam.

oceny-lolcia pisze...

zanim to napisałam weszłam na to konto Olu :)
Nie podoba mi się wiele rzeczy ale nie będę wymieniać bo znów będzie awantura , z której i tak nie wyciągniesz żadnych wniosków.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Więc bardzo bym cię prosiła żebyś takie komentarz typu: '' Beznadziejna ocena '' pozostawiła dla siebie.

oceny-lolcia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.