sobota, 12 lutego 2011

Ocena '' _site_models_ ''

Pierwsze wrażenie:
Nick bardzo mi się podoba jest oryginalny i bez liczb. Twoja liczba starpunktów jest dosyć duża jak na dosyć mały staż na stardoll. Prezentacja dosyć ciekawa ale pozmieniałabym kilka rzeczy. Ludzie odwiedzają cię średnio co jeden dzień, nie jest dobrze. Masz jeden klub o bardzo małej ilości uczestników i należysz do dosyć małej grupki innych. 6/10.

Doll:
wybrałaś moją ulubioną karnacje. Podoba mi się: Fryzura, nos, oczy, Brwi i piegi. Ale nie podoba mi się kolor fryzury i usta choć nie są najgorsze. Makijaż na pierwszy rzut oka wydaje się ładny ale po krótkim zastanowieniu ustaliłam że, jest źle dobrany kolorystycznie i nie równy! Nie podoba mi się połączenie zieleni z czernią. Dodatki również źle dobrane! Duże kolczyki są brzydkie a te małe nie pasują. Co do stroju to Nie podobają mi się te buty są okropne! A naszyjnik nie pasuje reszta ładna ale dodałabym jakąś torebkę. 4/10.

Apartament:
Twój apartament składa się z dwóch pokoi. Pierwszy, główny to chyba garderoba. Podoba mi się rozmieszczenie tych wieszaków i manekinów. Podłoga jest ładna ale w okolicach szafy właśnie jej brakuje! Dokup ją! Ściany tez nie są za ładne. Ja postawiłabym bardziej na jakąś delikatniejszą tapetę. I na pewno nie z cegieł. Drugi pokój to łazienka. Podoba mi się jest oryginalna choć nie zachwyca ale pousuwałabym parę rzeczy bo trochę przytłacza. 6/10.

Scenerie:

Masz osiem scenerii. Więc ocenię tylko pierwsze pięć. Pierwsza bardzo mi się podoba świąteczna ale z umiarem i pomysłem. Druga zaś Haloweenowa ale również ładna. Następna Również fajna, oryginalna ale trochę niedopracowana. Kolejna oryginalna ale nie przypadła mi do gustu. Piąta, chyba najlepsza z wszystkich jest po prostu cudna! Bardzo ładna. 7/10.

Album:
Okładka oryginalna ale nie podoba mi się. Album dosyć ciekawy. Szkoda że, bardzo krótki. 7/10.

Podsumowanie:
Hmmm.... Nie jest najgorzej. Umiesz zrobić ładne scenerie i ciekawy album, apartament też ci wychodzi. Wszystko zawaliłaś swoją nijaką doll. Zmień makijaż i poszczególne części twarzy oraz lepiej dopasowuj dodatki. Nad strojem też popracuj bo nie jest do końca zachwycający. No i dokończ koniecznie album! :) Mam nadzieję że, posłuchasz tych rad i zaczniesz starać się i dążyć do perfekcji! 30 pkt / 50 pkt.




olcia12200.

3 komentarze:

Ogar...♥ pisze...

No pewnie , że posłucham twoich rad. Dziękuje :*

oceny-lolcia pisze...

Fajna ocenka :)

Peach pisze...

Jest dobrze : *

prezencik00