wtorek, 15 lutego 2011

Modowe porady .cz.3.

Dzisiaj napiszę o kratce:

Kratka to nie zwykle uniwersalny wzór. Lubuje się w nim masa kobiet i dziewczyn na całym świecie oraz nie którzy czołowi projektanci. Kratkę można nosić tak samo na co dzień jak od święta. Najpopularniejszą rzeczą w kratkę jest chyba koszula z właśnie tym wzorem, chyba każda z nas ma kraciastą koszulę która idealnie pasuje do rurek i nie rzucających się w oczy uroczych balerinek. Ciekawym i oryginalnym pomysłem jest też sukienka w kratę mi osobiście nie kojarzy się zbyt pozytywnie ale dobrze dobrana jest idealnym pomysłem na np. Święta. Nie zapominajmy o tym, jakie tkaniny lubi krata - to najczęściej tweed, flausz, wełna, zamsz i tkana najczęściej bawełna. I właśnie na tych naturalnych i ciepłych tkaninach prezentuje się najlepiej. Mi osobiście krata kojarzy się z jesienią ponieważ tą porą roku jest najpopularniejsza w sklepach, na wybiegach i nie tylko. Nie za leżnie jaka pogodna ubranie w kratkę i kratę to zdecydowanie dobry wybór ale oczywiście bez przesady wszystko z umiarem! :)


A wy jakie zdanie macie o kracie i kratce!?







Pozdrawiam!






olcia12200.

5 komentarzy:

Izusia868 pisze...

wyszła z mody 3 miesiące temu..
teraz na topie są kożuchy i futra.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Izusia868 - Masz racje. xd . Ale to chyba nic złego że, o tym piszę co nie?!

oceny-lolcia pisze...

mi się podoba ^^

Izusia868 pisze...

coś ty..
nawet przeciwnie ;]
tylko to trochę niepotrzebne, skoro wyszła z mody ;p

anollastar pisze...

podoba mi się zdięcie nr. 2 :)