czwartek, 3 lutego 2011

Modowe porady .cz.2.

Dziś obgadam kropki!

Na wybiegach od lat pojawiają się kropki, groszki i plamki. To modny, a zarazem niezwykle kobiecy desing. Możesz śmiało poeksperymentować z wielkością wzoru. Modne są nawet gigantyczne grochy o nieregularnych kształtach. Pamiętaj tylko, by nie mieszać rodzajów i kolorów kropek - one najlepiej czują się na tle jednobarwnych ubrań. Mi osobiście najbardziej podobają się kropki wprowadzane na tkaninę stopniowo. Ciekawym doświatczeniem może być też bluzka w plamy wyglądająca jak by ktoś przed chwilą ochlapał cię farbą. Tak zwane '' kleksy '' świetnie sprawdzją się w stylizacjach o raczej nowoczesnym stylu. Nie zależnie czy masz nowoczesny czy raczej staro dawny styl kropki, ciapki, groszki i plamki są i będą świetnym uzupełnieniem klasycznej stylizacji.

A wam podobają się kropki, kropy, ciapki i plamki? Macie w swojej szafie ubrania z tym właśnie wzorem!? :)



olcia12200.

4 komentarze:

anollastar pisze...

mam dużo rzeczy w kropy,plamki i ciapki podobają mi się :)

Izu pisze...

ja nic nie mam. szczerze to nie cierpię tych wzorów

Peach pisze...

lubię kropki ;d Fajne są ale nie do przesady ;d


prezencik00

oceny-lolcia pisze...

Lubie kropy kropki itp.Mam bluzkę i stanik w kropeczki ;p