środa, 9 lutego 2011

Ocena '' Roberta8809 ''

Pierwsze wrażenie:
Twój nick nie przypadł mi do gustu. Masz średnią ilość starpunktów. Prezentacja mi się nie podoba zawiera dużo niepotrzebnych informacji. I jest trochę chaotyczna - za dużo czcionek, zdjęć i kolorów. Użytkownicy odwiedzają cię co kilkanaście godzin do jednego dnia, bardzo słabo zrób coś z tym! Nie masz własnego klubu ale należysz do średniej grupki innych. 5/10.

Doll:
Wybrałaś najgorszą z możliwych karnacji. Podoba mi się makijaż, fryzura, jej kolor, pieprzyk i nos. A nie podobają mi się kolczyki, usta oraz oczy. Stanowczo zmieniłabym usta. Co do stroju to bardzo mi się podoba ponieważ jest elegancko i stylowo, brakuje mi jedynie czarnych rajstop i torebki. Tu się postarałaś. 5/10.

Apartament:
Ohhhh.... Jak ja nienawidzę takich apartamentów. W twoim jest tak chaotycznie że, oczy bolą. Nic do siebie nie pasuje i do tego wszystko jest porozwalane. Nie wiadomo nawet czy to salon czy to garderoba czy to jeszcze coś innego. Stanowczo za dużo darmówek i innych rzeczy a za mało pomysłu. Ach i widzę że, nawet jeszcze masz choinkę! :o Czas schować świąteczne ozdoby. Plus za mały pomysł w drugim pokoju i za panele. 3/10.

Scenerie:
Masz cztery scenerie nie za mało nie za dużo. Pierwsza to normalna i popularna sceneria która przedstawia ciebie i twoich znajomych. Nic oryginalnego. Druga jest ładna przedstawiająca twój pokój. Tylko dziwi mnie to dlaczego widać ci majtki! :o Przydało by się chyba ubrać spodnie co nie!?! Trzecia to świateczna sceneria również zwykła. Założę się że, połowa stardolla ma bardzo podobną. Ostatnia jest podobna do pierwszej i również przedstawia ciebie i twoje znajome czy przyjaciółki. Brak pomysłów!? 3/10.

Album:
Okładka ładna oryginalna. Album również ładny i ciekawy wielka szkoda że taki krótki. 8/10.

Podsumowanie:
Wszystko zawaliłaś apartamentem i sceneriami. A twoją mocną stroną jest album. Popracuj trochę nad nim bo jest bardzo krótki a masz do tego pałeczkę. Doll też przydał by się poprawić szczególnie poszczególne części twarzy. O apartamencie to już nie mówię usuń z niego nie potrzebne rzeczy i ustal jaki to ma być pokój i dopiero wtedy dokupuj rzeczy. Na pewno ci się to uda! Więc życzę powodzenia! 24/50 pkt.




olcia12200.

4 komentarze:

anollastar pisze...

trochę mało napisałaś zazwyczaj piszesz coś więcej

olcia12200 ( autree... ) pisze...

anollastar - Heh sory nie miałam dziś weny do oceniania tak szczerze.

oceny-lolcia pisze...

Mało ale fajnie ;p

Peach pisze...

ocena mogła by być lepsza ;d ale i tak git

prezencik00