poniedziałek, 7 lutego 2011

Ocena '' Lolcia... ''

Pierwsze wrażenie:
Twój nick bardzo mi się podoba, jest prosty ale oryginalny. Twoja liczba starpunktów jest dosyć mała jak na tak długi pobyt na stardoll. Prezentacja jest bardzo ładna, poprawna ale niestety bardzo krótka. Ludzie odwiedzają cię od paru minut do 1 dnia. Jest nawet, nawet. Nie masz własnego klubu ale należysz do średniej grupki innych. 6/10.

Doll:
Twoja twarz jest śliczna. Makijaż cudny! :) Nie podoba mi się jedynie: Nadmiar tych kolczyków jeden by wystarczył oraz te okropne soczewki. A tak to wszystko śliczne. Choć mogłaś dać inne oczy i nie malować całych us błyszczykiem ale to drobnostki które tu nawet pasują. Co do stroju to Bardzo lubię to torebkę i katankę. Buty, pasek i bransoletka to nie pasują. spodnie mogłaś dać inne. Podoba mi się w jaki sposób wykorzystałaś te końskie pasma na głowie. 5/10.

Apartament:
Pierwszy pokój bardzo mi się podoba jest taki klimatyczny i przytulny. Choć czegoś tam brakuje. Drugi jest cudny! Bardzo oryginalny. Następny z ładnym wnętrzem też ładny. Nigdy bym nie pomyślała że, te wnętrze może posłużyć jako sypialnia. Kolejny nie jest już tak ładny jak poprzednie Nie pasuje tu ten zegar i kwiatki. Dodałabym jakieś inne rośliny i komodę. Ostatni z innym ładnym wnętrzem również ładny ale nie pasuje mi tu ten czarny brylancik na ścianie. 7/10.

Scenerie:
Masz 8 scenerii. Więc ocenię tylko pierwszą piątkę. Pierwsza jest śliczna i oryginalna, cudo! :) Druga też dosyć ładna ale bardzo niedopracowana i trochę chaotyczna. Trzecia średnia bo niedopracowana i trochę źle mi się kojarzy. Dwie następne również świetne, oryginalne i piękne!
:) 8/10.

Album:
Okładka dosyć ładna. Album bardzo ciekawy i oryginalny ale krótki. Dokończ go!
8/10.

Podsumowanie:
Ogólnie twoje konto jest zadbane i bardzo mi się podoba! :) Twoja doll jest dosyć ładna ale musisz popracować nad strojem i poprawić kilka błędów. apartament też jest ciekawy i ładny ale znalazłam parę niedoskonałości. Album oraz scenerie też są ładne ale album jest krótki więc popracuj nad nim. Zadbałaś o swoje konto i to mi się podoba tylko tak dalej! :) 34/50 pkt.




olcia12200.

2 komentarze:

oceny-lolcia pisze...

Starpunktów mam mało fakt ale jak jestem przez pare lat na stardoll to połowę tego czasu nie wchodziłam a kolczyków mam tyle bo mam tyle w realu.:P Ale i tak podoba mi się ocena , spróbuję pozmieniać niedociągnięcia .A klub właśnie dziś mogę założyć bo ostatnio usunęłam stary.

Anonimowy pisze...

Nom i nawet nawet ta ocenka powiem szczerze ;p A mi się akurat te kolczyki podobają co masz na uszach i już Ci napisałam Lolciu w KG gdzie je kupilas , mam nadzieje , że mi zdradzisz ;p

prezencik00