środa, 16 lutego 2011

Ocena '' jaVka97 ''

Pierwsze wrażenie:
Nick na początku mi się nawet podoba ale te liczby to chyba twój rocznik więc to mi się nie podoba. Masz mało starpunktów jak na dosyć długi pobyt na stardoll, zrób coś z tym. Ludzie odwiedzają cię średnio co kilkanaście godzin, nie jest za dobrze! Prezentacja mi się podoba ale nie ma rewelacji. Masz dwa kluby o bardzo małej ilości uczestników i należysz do małej grupki innych. 4/10.

Doll:
Wybrałaś najładniejszą karnację. Ohhhhh..... Nie mam czego krytykować! xd Twoja doll jest cudna! Podobają mi się wszystkie części twarzy, makijaż jeszcze bardziej, jest oryginalny i piękny! Włosy i ich kolor też dobrze dobrane ale nie pasuje do nich kolor brwi. Okulary jak najbardziej na miejscu. Co do stroju to tu jest trochę gorzej. Zacznę od góry. Lubię tą kamizelkę ale nie pasuje ona do tego pasiastego sweterka którego nie lubię. Spodenki ładne, rajstopy również. Buty to cudo bardzo fajnie że, jesteś kreatywna i nie ograniczasz się do jednej pary na jeden strój! xd Papieros pasuje ale brakuje mu zdecydowanie jakiegoś dymu! 8/10.

Apartament:
Pierwszy, główny pokój ładny, elegancki nic dodać nic ująć choć na końcu nie podoba mi się ten manekin przy szafach. Pokój obok również śliczny, bardzo oryginalny. Następny to wnętrze które bardzo mi się podoba ale brakuje jakiejś roślinności i np. roweru czy skutera bo pokój jest całkowicie pusty! W kolejnym trzymasz chyba swoje cenne ciuchy ale są po rozrzucane, zakup manekiny i wieszaki bo nie wygląda to najlepiej! Kolejny to wnętrze z lasu, również puste zakup rośliny i zwierzęta. Następny to również ładne wnętrze ale nie rozumiem co robi tam ta peruka i reszta"!?! Ostatni to wnętrze z molo, całkowicie puste aż się prosi do udekorowanie! 5/10.

Scenerie:
Nie masz żadnej scenerii! Ani jednej jest mi przykro ale muszą dać niska ocenę! 2/10.

Album:
Okładka zwykła, szara nic oryginalnego. Album to również porażka jak scenerie masz tylko trzy strony, reszta pusta. W dodatku te strony nie zachwycają. 2/10.

Podsumowanie:
Na pierwszy rzut oka jest bardzo dobrze, na drugi bardzo źle. Zdecydowanie twoją mocną stroną jest doll. Masz nienaganny styl a twoja doll jest dopracowana i tym samym bardzo ładna. Do apartamentu zapewne też masz potęciał ale chyba to że, połowę pokoi masz pustych to zależy albo od braku funduszy albo ze zwykłego lenistwa. Radzę ci popracować nad apartamentem bo np. 1 pokój jest świetny! Grrrr..... Dlaczego nie masz ani jednej scenerii!? Rozumiem że, możesz nie lubić lub nie umieć tego robić ale chyba jedną scenerie dałabyś radę zrobić. Podobnie jest z albumem pusto, nudno. Mam nadzieję ze, nadal będziesz świeciła swoją cudną doll ale że, też zaczniesz pracować nad sceneriami i albumem. Życzę ci wszystkiego co najlepsze i siły do dążenia do perfekcji! 21/50 pkt.

Pozdrawiam!








olcia12200.

3 komentarze:

jaVka97 pisze...

Wielkie dzieki :)
Mi też nie podoba się mój nick.
I to nie jest mój rok urodzenia :D
Urodziłam się w 98.
Zamieniałam się na konto i dlatego mam tak mało sp itp.
W sceneriach nie ejstem najlepsza dlatego ich brakuje. Cóż.. co do apartamentu, to czyste lenistwo ;)
Będę dążyła do ideału.
Jeszcze raz dziękuję.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

JaVka97 - Nie ma za co. Rozumiem cię we wszystkim ;D PS: Mi się też nie podoba mój nick xD

oceny-lolcia pisze...

nawet spoko ocenka.