niedziela, 20 lutego 2011

Ocena '' luckymiss111 ''

Pierwsze wrażenie:
Nick nawet mi się podoba. Ale wielka szkoda że, na końcu są liczby! Starpunktów masz dosyć dużo, po nad 4000. Prezentacja poprawnie napisana, ładne kolory choć mogłabyś wprowadzić ich trochę więcej. Ludzie odwiedzają cię co kilka, kilkanaście godzin nie jest źle choć mogło by być lepiej. Masz jeden klub o bardzo małej ilości uczestników i do ogromnej grupy innych. 6/10.

Doll:
Wybrałaś najładniejszą karnacje. Podoba mi się: Nos, oczy, brwi, włosy i ich kolor. Reszta nie przypadła mi do gustu. Nie lubię tych ust, z błyszczykiem wyglądają jeszcze gorzej! Makijaż strasznie krzywy, nie podoba mi się. Do tego kolor brwi nie pasuje do koloru włosów. Co do stroju to tu jest trochę gorzej uważam jednak że, miałaś dobre intencje ale ci to nie wyszło. W stroju zdecydowanie brakuje torebki i jakiegoś szalika lub chusty. Spodnie których nie lubię szczególnie nie pasują do tego płaszcza. Kozaki ładne ale tu jakoś się nie spisują. Dobrym dodatkiem mogły by być też jakieś rękawiczki! 4/10.

Apartament:
Pierwszy, główny pokój nawet mi się podoba ale mogłaś się bardziej postarać. Nie wiem ten pokój wydaje mi się dziwny niby trochę zagracony a jednak czegoś mi brakuje. Zdecydowanie usuń z niego Tą ramę i kwiaty a dokup jakieś rośliny i inne przydatne dodatki. Drugi pokój też mi się podoba również jak poprzedni wydaje mi się dziwny ale jest oryginalny. Brakuje mu paru drobiazgów typu rośliny, poduszki, dywan itp. Ale no i tak cieszy oko. Trzeci pokój nad głównym to zdecydowanie największa perełka! Kocham takie pokoje! :) Ten zachowany jest w jednym stylu ale również jak w poprzednich pokojach brakuje roślin, poduszek itp. Ostatni pokój to następna perełka! Wszystko tu pięknie się prezentuje. Temu pokojowi chyba nie mam nic do zarzucenia ale usunęła bym ten wieszak ze ściany i powiększyła lustru. Masz jeszcze taras od penthause którego nie wykorzystałaś, ponakładałaś na niego czarne ściany ze stardesing, ale jest oryginalnie. 6/10.

Scenerie:
Masz dwie scenerie. Obydwie na konkursy organizowane przez stardoll. Pierwsza miała być na konkurs o wymarzonych butach. Nawet ładna, buty też ale tło mogło by być lepsze a ty wykazać się większą pomysłowością. Druga zaś na konkurs o niesamowitym śnie, ciekawa sceneria pokazuje że, twoim snem jest moda i wielkie marki. Podoba mi się ta sceneria nie mam nic do zarzucenia. 6/10.

Album:
Okładka nie podoba mi się, strasznie na ciapana! Album w środku jest lepszy, dużo można się do wiedzieć o tobie no i jest tło oraz ciekawe obrazki :] szkoda że, jest taki krótki. Dokończ go! 7/10.

Podsumowanie:
Szczerze mówiąc to dbasz o swoje konto! :)Apartament jest ciekawy, scenerie również nie najgorsze a album wychodzi ci bardzo fajnie. Szkoda że, doll nie jest już taka. Popracuj nad nią! Poćwicz makijaż żeby był bardziej równy, lepiej dopasowuj części twarzy no i wykaż się kreatywnością! Dobrze by było gdybyś również zrobiła więcej scenerii i dokończyła album! :)
To tylko moje zdanie i moje rady mam nadzieję że, je wykorzystasz! :D
W sumie: 29 pkt/50 pkt.

Pozdrawiam!






olcia12200.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dziękuje,, za ocene :)

Anonimowy pisze...

Ja moje konto zakładałm z przyjaciółką chyba w III kl i taki beznadziejny nick mam :P

olcia12200 ( autree... ) pisze...

heh rozumiem cie ja też mam bez nadziejny nick tak go nie lubię niestety ;DD

olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
oceny-lolcia pisze...

Fajna ocena.

anollastar pisze...

nie jest najgorzej :)