sobota, 26 lutego 2011

Ocena '' buziak17 ''

Pierwsze wrażenie:
Twój nick jest baaardzo zwykły, nie podoba mi się. Masz małą ilość starpunktów jak na twój czas spędzony na stardoll. Prezentacja nawet ładna bo użyłaś sporej ilości kolorów, ale za krótka i za mało w niej informacji. Ludzie odwiedzają cię bardzo rzadko od około. 20 godzin do 4 dni. Jesteś właścicielką 1 klubu o średniej ilości uczestników i należysz do dużej grupki innych. 3/10.

Doll:
Karnacja podoba mi się, jest ładna. Podoba mi się również: nos, oczy, brwi, usta i fryzura. Ale nie podoba mi się kolor włosów i kolor brwi który nie pasuje do koloru włosów. Biżuteria również mi się nie podoba szczególnie ten naszyjnik który w ogóle nie pasuje do kolczyków. Makijaż też nie zachwyca kolory ładnie dobrane ale brak przejścia pomiędzy kolorami. Brwi i oczy są trochę za wysoko. Co do stroju to tu jest odrobinę lepiej. Wszystko pasuje do siebie i bardzo lubię te buty. Niestety brakuje mi tu jakichś dodatków typu torebka, szal czy beret które świetnie dopełniły by cały strój. 5/10.

Apartament:
Hmmm... Nie mam sie o czym rozpisywać ponieważ masz tylko jeden pokój. Sama nie wiem co o nim myśleć zdecydowanie za dużo rzeczy do siebie nie pasuje. Pomieszałaś dużo stylów dlatego pokój nie wygląda za pięknie. Zacznę może od tego że, nie podobają mi się rzeczy które umieściłaś na tej czarnej szafce, psują cały wystrój. Ta różowa zawieszka nad szafą wygląda tu bardzo kiczowato i za grosz nie pasuje do niczego! Nie rozumiem co robią tam te kwiatki na ziemi obok drzwi!?! xd 4/10.

Scenerie:
Masz dosyć dużo scenerii więc ocenie tylko pierwsze pięć. Pierwsza nie wiem do końca dlaczego ale nie podoba mi się, gdy długo się na nią patrzy można dostać oczopląsów ! xd Druga też nie przypadła mi do gustu! Nie w moim stylu, pusta no i trochę bez pomysłu ta sceneria. Kolejna już o wiele lepsza taka tajemnicza no i wszystko jest na swoim miejscu. Ale zastanowiłabym się nad tą lalką bez której sceneria wyglądała by lepiej i utrzymała swój klimat. Następna to następny oczopląs! xd Nie podoba mi się, nie umiem inaczej jej opisać. Piąta, ostatnia którą opiszę to zdecydowanie najgorsza sceneria. Pusta, bez pomysłu i całkowicie nie ciekawa. Ojjj nie dobrze. 3/10.

Album:
Okładka nie podoba mi się strasznie kiczowata i nie oryginalna. Album w środku zaś trochę lepszy ale nie zachwyca. Na nie których stronach ładny, ciekawy a na nie których nie. Do tego bardzo krótki ale rozumiem ze, nie jesteś ss. 5/10.

Podsumowanie:
Nie będę tego ukrywać ale trochę zaniedbałaś konto. Zacznijmy od tego że, masz za krótką prezentacje, ludzie odwiedzają cię bardzo rzadko a ty jesteś zapisana do za dużej ilości klubów! Następnie kłaniają się doll i apartament które czekają na poprawki. Zdecydowanie powinnaś popracować nad makijażem a apartament zrobić w jednym stylu. Niestety scenerie i album też nie zachwycają scenerie są bardzo różne ale ogólnie można od nich dostać oczopląsów albo po prostu się zanudzić! xd Album nie jest aż taki zły no ale trochę za krótki no i ta niezwykle kiczowata okładka! Mam nadzieję że, przyjmiesz ze spokojem tą krytykę oraz rady bo nie powiem żebym dziś była delikatna. Pamiętaj tylko że, to twoje konto i ty decydujesz jakie będzie a ja chciałam tylko pomóc! :) 20/50 pkt.








olcia12200.

4 komentarze:

marta141703 pisze...

Własnie dwa dni temu skończyło mi się ss , górny pokoje miałam ładne i moje ulubione .

Nie uzrądzam wszystkiegow jednym stylu bo to jst do KITu , bo bym miała taki sam aprtament jak wszyscy , jak się urządza np. z jednej firmy wszyskie artkuły , wedy zero oryginalności .

Co do scenerii trochę się zgadzam , robiłam je z nudów , a mnie za bardzo nie obchodzi zdanie innych ludzi ; to co ja tworze to jest mój styl I TO MA MI SIĘ PODOBAĆ NIE INNYM , chyba robię to według mojego stylu.

Apartament mam 9 pokojowy jak jestem ss .

Mam tak mało SP dlatego że porzuciłam stardoll na ponad 6 miesięcy , i to był dobry wybór teraz też chcee znów zrobić sobie przerwę.


Mogę tobie zrobić ocenę ?

Podaj/asz mi e-mail ?

buziak17

olcia12200 ( autree... ) pisze...

buziak17 - E-mail masz w zakładce kontakt pod nagłówkiem. Jeżeli chcesz mi zrobić ocenę to zrób. Mi to obojętne. Tylko mnie troche zastanawia to zdanie: a mnie za bardzo nie obchodzi zdanie innych ludzi. w takim razie po co chciałaś ocenę?

oceny-lolcia pisze...

Ocena inna niż wszystkie :D

marta141703 pisze...

Chiałam zobaczyć jak inni mnie spostrzegaja i jak im się podooba mój styl , ale ich zdanie nie wpłynie na zmianę mojego wyglądu i stylu POPROSTU Z CIEKAWOŚCI.