piątek, 4 lutego 2011

Ocena '' anollaStar ''

Pierwsze wrażenie:
Nick nawet mi się podoba ponieważ jest oryginalny. Masz bardzo mało starpunktów z tego względu że, konto założyłaś w listopadzie ubiegłego roku. Prezentacja poprawnie napisana, ze zdjęciem ale tylko jednym kolorem. Ogólnie nie zachwyca. Ludzie odwiedzają cię od siedmiu godzin do 6 dni. Bardzo słabo zrób coś z tym odwiedzaj rożne konta. Nie masz własnego klubu a należysz do małej grupki innych. 6/10.

Doll:
Wybrałaś najgorszy kolor skóry. Podobają mi się oczy, piegi, nos oraz odpowiedni kolor włosów ale nie podobają mi się brwi, usta, kolor oczu oraz makijaż którego prawie nie ma ponieważ składa się on jedynie ze szminki i tuszu. Fryzura nie podoba mi się ani trochę, taka odrobinę sztuczna. Jak byś miała perułkę. Co do stroju to jest okropny radzę ci go zmienić. Zielona kurteczka ani trochę nie pasuje do reszty. Brakuje rajstop oraz jakiejś torebki. Usunęła bym również branzoletkę albo dała inną. 3/10.

Apartament:
Pierwszy pokój jest nawet nawet. Ale nie podoba mi się kolor ścian no i jest trochę pustawo. Dokupiłabym poduszki na fotel. Drugi też ciekawy choć trochę kiczowaty, zmień kolor ścian i dokup rzeczy w innym kolorze niż róż. Pokój nad głównym wygląda na niedokończony brakuje w nim elementów. No i nie za bardzo przypadł mi do gustu. Następny sypialnia nawet ładny. Kuchnia brzydka, pusta. Reszta pokoi również pusta i do dopracowania ale podoba mi się to że, na każdy masz jakiś pomysł! Ogólnie czekają cie wielkie zakupy xd 5/10.

Scenerie:
Masz dużo scenerii wiec ocenie tylko pierwszą piątkę. Pierwsza bardzo mi się podoba. Dwie kolejne również, fajnie że, są powyginane. Dwie następne również są ładne ale te akurat trochę niedopracowane. 9/10.

Album:
Okładka brzydka choć oryginalna xd Album ogólnie nawet, nawet choć trochę nudny no i brakuje tła. 5/10.

Podsumowanie:
Wszystko zdecydowanie zawaliłaś doll. Zmień kolor skóry, poszczególne części twarzy no i najgorsza fryzurę. Strój również do kompletnej poprawki. Apartament masz ciekawy tylko nie wykończony no i nie dopracowany. Zakup trochę dodatków do apartamentu. No i oczywiście popracuj nad odwiedzinami bo z tym jest tragicznie. Co tu jeszcze, zarób starpunkty bo ich liczba nie jest zadowalająca. Ale chce cię pochawalić za twoją kreatywnośc! Twoje scenerie są boskie! Album też nie najgorszy choć popracuj jeszcze nad nim :) Mam nadzieję że, poprawisz te błędy.
28/50 pkt.





olcia12200.

4 komentarze:

anollastar pisze...

dzięki napewno wezmę Twoje rady do serca :)

Peach pisze...

I w sumie nie najgorzej :)


prezencik00

oceny-lolcia pisze...

Nie najgorzej.Na pewno lepiej niż poprzednia.
locia...

oceny-lolcia pisze...

Następna ja :D
lolcia...