sobota, 29 stycznia 2011

Ocena ''slicznota10''.

Pierwsze wrażenie:
Nick nie przypadł mi do gustu, po prostu źle mi się kojarzy. Szczególnie nie podoba mi się liczba dziesięć za nickiem która kojarzy mi się z wiekiem, co nie jest za fajne. Twoja liczba starpunktów jest dosyć zadowalająca zważając na twój dosyć krótki pobyt na stardoll, tak trzymaj! Prezentacja jest straszna, niestety jest tak jaskrawa, mała i nie czytelna że, odstrasza od czytania! Ludzie odwiedzają cie często, średnio co pól godziny choć odwiedziny wachaja się od 1 minuty do 15 godz!
Należysz do masy klubów i jesteś właścicielem jednego o dosyć małej ilości. 4/10


Doll:
Twoja doll ma pomarańczową karnacje, najgorsza jaką można wybrać! Części ciała są ładne. Makijaż jest śliczny ale skromny, mogłaś się bardziej postarać. Fryzurka, jej kolor oraz kolczyki jak najbardziej pasują. Co do twojego ubioru to podobają mi się te eleganckie buty, sukienkę którą sama stworzyłaś za to plus, naszyjnik oraz ten płaszczyk jednak brakuje mi tu stanowczo rajstop oraz torebki, odstawiłabym również tą kokardkę na włosach bo nie wygląda tu za ładnie. 5/10


Apartament:
Nie podoba mi się twój apartament jest zagracony darmówkami i trochę bez pomysłu. Kuchnia jest chyba najgorsza wybrałaś te brzydkie wnętrze oraz ten szpetny stolik i krzesło. Całość niszczy jeszcze ten nadmiar babeczek i innych prezencików. Rozumiem że, szary pokój ma być z Hot buysami bo sama taki mam ale warto by było za inwestować w jakieś wieszaki bo ubrania wiszące w powietrzu nie wyglądają najlepiej. Jedyny w miarę ładny pokój to ten z zielonym wnętrzem widać było że, miałaś na niego jakiś pomysł! Ale no i tak pousuwałabym nie potrzebne darmówki i kupiłabym jakieś ładniejsze ozdoby typu jakieś obrazu i kwiaty. 5/10

Scenerie:

Od razu było widać ze, scenerie to nie twoja mocna strona ostatnia robiłaś 5 miesięcy temu! Nie ma co opisywać żadna twoja sceneria mi się nie podoba, radzę ci je po usuwać i zrobić jedna porządną. 1/10

Album:

Ładna okładka. Na początku twój album też był niczego sobie, ciekawy ale zdecydowanie zabrakło tła no i na końcu zawaliłaś z tymi po rozżucanymi lalkami. 7/10

Podsumowanie:
Stanowczo zawaliłaś wszystko swoją okropną prezentacją, masą klubów do których na pewno się nie udzielasz no i tymi masakrycznymi sceneriami ale masz też dobre strony umiesz zrobić ładny album i apartament ale zapewne tu jak i tu brak ci pomysłów poszperaj po kontach na stradoll może cie coś zainspiruje do tworzenia! :) 22/50 pkt.

Pozdrawiam!

olcia12200.

2 komentarze:

` Monika .! ♥ pisze...

dzięki za ocenę , wiem za scenerie miałam się zabierać i zrobić jedną ładną :)

slicznota10

Peach pisze...

Droga slicznoto10 Masz fajną doll ale scenerie niestety nie przypadły mi do gustu .
Ale jeśli chodzi o ocenkę to nawet nawet ;p 22 punkty to nie tak źle :)

prezencik00