sobota, 29 stycznia 2011

Konkurs zapraszanie obserwatorów.

A więc nadszedł czas na pierwszy konkurs na blogu! Niestety będzie on na zapraszanie obserwatorów bo bez nich nie będzie lepszych np. na nagłówek, komentatora i stylizacje.
A więc pod tą notką się zgłaszacie i zapraszacie obserwatorów czyli swoich znajomych, oczywiście bez przesady bo nie zmuszam do spamowania. Zaproszeni muszą się wpisać pod tą notką i napisać kto ich zaprosił. No i oczywiście muszą dodać się do obserwatorów.

2 obserwatorzy = 5 sd bez prowizji czyli np. 4 obserwatorzy = 10 sd, 6 obserwatorów = 15 sd itd.

Osoby które kogoś zaprosiły:

slicznota10 zaprosiła = 1 osobę
Lolcia... zaprosiła = 2 osoby


olcia12200.

7 komentarzy:

` Monika .! ♥ pisze...

zgłaszam się :)
slicznota10

oceny-lolcia pisze...

Zgłaszam się na stardoll jestem lolcia...

dżess ; *** pisze...

Zaprosiła mnie slicznota10 ; )

Unknown pisze...

zaprosiła mnie slicznota10 ;);**

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Aleksandra dodaj się do obserwatorów jeżeli zaprosiła cię slicznota10!

Monika pisze...

Mnie zaprosiła Lolcia...

Unknown pisze...

zaprosiła mnie lolcia...

obserwuje blog jako maja98911
a na stardoll jeste majcia355