sobota, 29 stycznia 2011

Moje przemyślenia i informacje.

Prawdę mówiąc jestem zadowolona! :) Na blogu jest już pierwsza ocena. Na chwilę obecną mamy już 15 wspaniałych obserwatorów a bloga założyłam wczoraj po południu! Liczba ciągle będzie rosnąć, mam choć taką nadzieję staram się zapraszać znajomych oraz wykupiłam reklamą na blogu stardoll in my life. Jest też konkurs na ich zapraszanie więc mam nadzieję że, szybko dobijemy do dwóch dyszek! Tak jak obiecałam będzie też konkurs na komentatora który pojawi się na blogu 1 lutego! A więc czekajcie. Według ankiety najbardziej chcecie konkursy! A więc też będzie konkurs ale to niespodzianka, konkurs prawdopodobnie będzie jutro :D !!!
A więc pozdrawiam i życzę miłego dnia :D

EDIT: MAMY JUŻ 21 OBSERWATORÓW! JESTEM WAM WSZYSTKIM WDZIĘCZNA NAWET NIE WIECIE JAK SIĘ CIESZĘ! SZCZEGÓLNIE Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ TYM CO ZAPRASZAJĄ OBSERWATORÓW! :) JESTEŚCIE CUDOWNI!

olcia12200.

6 komentarzy:

` Monika .! ♥ pisze...

ja też zapraszam na razie tylko dwie osoby napisał że to ja ich zaprosiłam ,a le zaprosiłam jeszcze jakieś 10 osób :)
slicznota10

Izu pisze...

zgłąszam sie
Roberta8809

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Roberta8809 - pod tym postem do niczego się nie zgłaszam! Jeżeli chodziło ci o konkursie zgłaszanie obserwatorów to zgłaszamy się pod postem: Konkurs zapraszanie obserwatorów.

Izu pisze...

nie ja chciałam sie zgłosic do oceny

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Przeczytaj regulamin! Do ocen zgłaszamy się tylko i wyłącznie w mojej księdze gości!

Peach pisze...

Szybko Ci poszło ;pp W tak krótkim czasie , tyle obs. Nie no ;d Gratki ;p

prezencik00