poniedziałek, 31 stycznia 2011

Ocena '' klaudia09460 ''

Pierwsze wrażenie:
Twój nick nie jest fajny. Twoje imię oraz chyba jakieś przypadkowe liczby. Nic oryginalnego. Twoja liczba starpunktów jest duża jak na tak krótki pobyt na stardoll! Twoja prezentacja nie przypadła mi do gustu. Zawarłaś w niej dużo nie potrzebnych informacji. Oraz nie potrzebne zdjęcie. Ludzie odwiedzają cię co kilkanaście godzin, nie jest za dobrze popracuj nad tym. Jesteś właścicielem dwóch klubów o średniej i małej ilości uczestników, nie uważasz że, jeden by wystarczył!?! Jesteś uczestnikiem średniej grupki klubów. 5/10

Doll:
wybrałaś jedną z najładniejszych karnacji. Części ciała też mi się podobają ale nos jest trochę za wysoko. Makijaż był by ładny bo jest taki delikatny gdyby policzki nie były tak brzydko zaznaczone. Fryzura i jej kolor też są śliczne. Ale kolor brwi nie pasuje do koloru włosów. Co do stroju to tu jest o wiele, wiele gorzej na szpeciłaś w ogóle nie pasującymi do siebie Hot buysami w dodatku z metką na sprzedasz! To straszne, dlaczego nie stworzysz sobie stroju który choć trochę do siebie pasuje i go nie sprzedajesz!?! Bez komentarza. 4/10

Apartament:
Pierwszy pokój ma ładny kolor ścian ale znajduje w nim się tylko i wyłącznie komoda którą sama stworzyłaś, rozumiem że, masz remont ale wtedy pokoje się zamyka! Dwa kolejne pokoje to również porażka! Po rozżucane w powietrzu ubrania nie wyglądają za dobrze, zakup wieszaki!
Jedyny w miarę pokój to biało-czarna sypialnia choć nie pasuje mi tu wcale ten kolorowy obraz i te ubrania również wiszące w powietrzu, radzę kupić manekiny i pozamykać resztę pokoi! 4/10

Scenerie:
Masz 5 scenerii. Pierwsza to pusta scenerie z jednym przedmiotem. Bez komentarza. Druga to dwie dollki na lodowisku, nie podoba mi się. Trzecia też nie zachwyca choć jest dosyć oryginalna. Dwie kolejne to również puste bez pomysłu porażki. 2/10.

Album:
Okładka jest fajna w mrocznym stylu. Reszta jednak albumu to wielka klapa, nie dość że, album jest krótki to aż roi się od błędów ortograficznych i jest nie ciekawy radzę ci poszperać po albumach innych i stworzyć album w jednym stylu, może nic nie pisząc. 2/10.

Podsumowanie:
No niestety zaniedbałaś swoje konto, to widać. Okropna prezentacja, szpetny ubiór, brzydki apartament, straszne scenerie no i ten album. Uwierz że, przykro mi to mówić ale to właśnie twoje konto. Wszystko co wypisałam powinno iść do poprawki, nie bierz sobie tego zbytnio do serca ale tak będzie o wiele lepiej dla twojego konta. I wieżę że, dasz radę! :) 17/50 pkt.


olcia12200.

6 komentarzy:

klaudia09460 pisze...

miłam inny strój ale siostra mnie tak ubrała młodsza bo dałam jej chcwile pograć !

olcia12200 ( autree... ) pisze...

To nie moja wina co nie!?!?

klaudia09460 pisze...

wiem moja terz

` Monika .! ♥ pisze...

nie kłóćcie się , czasami tak bywa xd
slicznota10

olcia12200 ( autree... ) pisze...

My się nie kłócimy ale dzięki za uwagę! xDD

Peach pisze...

Fajnie , że opisujesz wszystko co ci sie nie podoba i w ogole ;d gitnie jest ;p
Ale mogłoby być więcej punktów . tylko 17 / 50


Ps. biorę udział w konkursie na komentatora.
pozdrawiam prezencik00