poniedziałek, 31 stycznia 2011

Modowe porady .cz.1.

W ankiecie również dużo głosów otrzymały '' modowe porady '' a więc oto część pierwsza!

Dziś przyjrzymy się Paskom!

Pasiasty wzór urozmaica prostą formę ubrania, nadając mu wyrazistości lub modelując optycznie sylwetkę. Każdego roku paski święcą w nieśmiertelnym marynarskim stylu. Mimo prostoty kresek, paski to bardzo specyficzny wzór. Umiejętnie noszony zdziała cuda dla Twojej sylwetki, źle dobrany uwidoczni i zdradzi wszystkie jej mankamenty. Większość z was pewnie słyszało o tym że, poziome pasy optycznie pogrubiają i gdy nie ma się figury modelki są one niemal zabronione. Sprawa dotyczy jednak głównie dość szerokich pasków w barwach jaskrawo kontrastujących z tłem, szerokie poziome pomarańczowe paski na zielonej tunice. Wtedy nasza sylwetka jest mocno podzielona poprzez te barwne płaszczyzny, podkreśla to niepożądane wypukłości i obwody. Ale jednak moim zdaniem ubrania w paski i pasy powinny być w szafie każdej z nas!

Co myślicie na temat pasków?



olcia12200.

3 komentarze:

` Monika .! ♥ pisze...

mi się podoba 4 propozycja , mam w szafie kilka swetrów w poziome pasy ;)
slicznota10

anollastar pisze...

propozycja nr. 1 jest ładna ale nie tak jak propozycja nr. 4 anollastar

Peach pisze...

Paski są fajne, ale nie aż do przesady. Ostatnio na ulicy widziałam osobe która była ubrana z góry do dołu w paski , ba nawet pierścionek miała z oczkiem w paski . Grry to mnie przeraziło :P

Ps. biorę udział w konkursie na komentatora.
pozdr. prezencik00