niedziela, 30 stycznia 2011

Konkurs!

Jak wczoraj napisałam dziś miał się pojawić pierwszy konkurs! :) Więc obietnicy dotrzymam i organizuję konkurs na stylizację na imprezę! :D Stylizacje możecie robić wszędzie w apartamencie, w starplazie lub nawet w scenerii, ważne aby była robiona na waszej doll! Oprócz tego:

- Stylizacja musi być zalinkowana na tinypic.com lub innej podobnej stronie!
- Musisz być obserwatorem bloga aby brać udział w konkursie!
- Można oddać tylko jedną pracę!
- stylizacje oddajemy tylko w komentarzu pod tym postem, prac oddanych gdzie indziej nie uznaje!

Macie czas do 6 lutego! Potem w najbliższym czasie sprawdzam prace i podam wyniki!

1 miejsce - 40 sd
2 miejsce - 30 sd
3 miejsce - 20 sd

Pozdrawiam!

EDIT: NIE WYŁONIE ZWYCIĘZCÓW JEŻELI NIE BĘDZIE MIN 9 PRAC! A WARTO BO NAGRODY NIE SĄ TAKIE MAŁE!


olcia12200.

10 komentarzy:

` Monika .! ♥ pisze...

zgaszam się xd prac oddam lada moment
slicznota10

oceny-lolcia pisze...

zg prace oddam niedługo

lolcia...

oceny-lolcia pisze...

Praca jest na moim blogu

oryginalne-metamorfozy.blogspot.com

A obserwuje ten blog jako lolcia12224

(Jeśli praca nie ma być na tej stronie co podałam to mogę zmienić)

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Lolcia... - tak też może być, nie ma sprawy.

` Monika .! ♥ pisze...

to moja praca :
http://tinypic.pl/cey5ixpkb1cf
slicznota10

Kasia pisze...

zgłaszam się , ale potem oddam prace

Sweetkasia1998

Peach pisze...

Fajne stylizacje ;p
No i konkurs fajniutki ;d


prezencik00

lydia pisze...

zg się ale prace dodam później ;)

Francus13

lydia pisze...

http://tinypic.com/view.php?pic=de78f8&s=7

moja praca

Francus13

marta141703 pisze...

Zgłaszam się .
To moja stylizacja :
http://tinypic.com/view.php?pic=23utqft&s=7

Mam nadzieję , że Ci się spodoba :)


buziak17