niedziela, 30 stycznia 2011

Ocena '' Francus13 ''

Pierwsze wrażenie:
Twój nick jest średni Podoba mi się zdanie '' Francus '' ale za to nie podoba mi się liczba trzynaście która kojarzy mi się z wiekiem co nie jest za fajne. Na stardoll jesteś bardzo krótko dlatego twoja liczba starpunktów nie jest zadowalająca. Nie podoba mi się twoja prezentacja zawarłaś w niej dużo nie potrzebnych informacji i napisana jest za małą czcionką. Ludzie odwiedzają cię co kilka dni co nie jest zadowalające! Zrób coś z tym często odwiedzaj użytkowników i zgłaszaj się do konkursów na blogach. Nie masz własnego klubu ale za to należysz do małej grupki czyichś. 5/10.

Doll:
Użyłaś najgorszej, pomarańczowej karnacji jaką można wybrać. Podoba mi się tylko twoja ładna fryzurka i jej kolor. Reszta jest brzydka szczególnie ten brązowy kolczyk, oczy, nos oraz kształt brwi radzę ci je zmienić. Kolczyki i usta da się przeżyć choć też nie są za ładne. Makijaż jest brzydki cienie są pociągnięte za wysoko a usta maja brzydki odcień różu. Zakup jakieś ładniejsze kosmetyki . Co do stroju to tu już jest o wiele lepiej wszystko mi się podoba, szczególnie połączenie tej bluzki ze spódnicą. Dodałabym jednak jakiś pasek oraz czarne rajstopy. 4/10.

Apartament:
Masz zaledwie dwa pokoje. Ale twój apartament jest okropny! Przydał by się mu porządny remont! Szczególnie pierwszemu pokojowi który jest okropny, pusty i bez pomysłu drugi jest nawet, nawet ale nie podoba mi się kolor ścian. Ogólnie dużo bym zrobiła. 4/10.

Scenerie:
Masz cztery scenerie, nie za dużo nie za mało. Ale mnie nie zachwyciły, choć dosyć ciekawe są dwie a dwie ale drugie są nie ładne. Są też trochę nie dopracowane popracuj nad nimi. 6/10.

Album:
Ładna, oryginalna okładka. Album jest trochę krótki ale dosyć ładny, na niektórych tylko stronach zabrakło ci trochę pomysłu no i tła. 7/10.

Podsumowanie:
Twoim największym minusem jest to że, ludzie odwiedzają cię bardzo rzadko, zrób coś z tym komentuj i wchodz na profile innych lub udzielaj się na blogach. Twoja doll była by ładna gdy by nie jej brzydkie oczy, nos, kolor skóry itp. Bo stroje ci nawet fajnie wychodzą. Apartament też jest do poprawy ale chyba dasz radę go ładnie urządzić. Twoja mocną stroną zdecydowanie są album i scenerie! Dopracuj te rzeczy a na pewno będą warte oglądnięcia i zainteresowania innych!
26/50 pkt.



olcia12200.

3 komentarze:

` Monika .! ♥ pisze...

mi się strój podoba najbardziej ;)
slicznota10

lydia pisze...

dzięki troche pozmieniam ;)

Peach pisze...

Hym weszłam dziś do Ciebie Francus i niestety ;p nie ma w sumie info o tobie ale za to jest obrazek w prezentacji . Gigantyczne gapiące się oczy ;d Gry , ale ogólnie jest dobrze

prezencik00