środa, 18 maja 2011

Wyniki na Cover girl bloga! ( Maj )


Tak, tak wiem że miały być dopiero 31 maja ale 6 czerwca mam ważny egzamin do którego muszę się przygotować więc nie będę miała czasu dlatego ogłoszę je już dziś.
___________________________________________________

Oceniłam strój i makijaż za każde z nich przyznawałam najwięcej 10 pkt. Czyli w sumie najwięcej można było uzyskać 20 pkt.
Oto lista uzyskanych punktów ( Kolejność w kolejności zgłoszenia ) :

ladybecia102 - 10 pkt.
_site_models_ - 15,5 pkt.
serduszko12345 - 15 pkt.
Lolcia... - 16 pkt.
Hadziukowa - 18 pkt.
Delicce - 15 pkt.
Cytrynka_12 - 18 pkt.
anollastar - 16,5 pkt.
czarnulka93 - 20 pkt.
agatka_aparatka - 17 pkt.
MissRihanna1318 - 17 pkt.
samolub155 - 10 pkt.
Ckuio - 13 pkt.


A więc cover girl bloga
Zostaje:

czanrulka93

Zgłoś się po 10 sd ! :)


________________________________

Pod tym postem zgłaszajcie się do Cover girl bloga w miesiącu czerwcu ! : )






10 komentarzy:

serduszko12345 pisze...

gratuluję, zapewne za te kolczyki i ogólnie styl ? Nie dziwi mnie to jest jak zwykle ;)

Anonimowy pisze...

zg sie Lolcia...
i graty

Baha pisze...

To się zgłoszę xdd

Baha pisze...

aa jestem Hadziukowa

Mir pisze...

Ja się zgłaszam
Mirta147

anollastar pisze...

Zg się :)

I gratulacje dla czanrulka93

Anonimowy pisze...

zgłaszam się jeszcze raz.
czanrulka93

agatka_aparatka pisze...

zg się :)

agatka_aparatka

Anonimowy pisze...

Zg.

Cytrynka_12

Magdalena pisze...

zg się

Mikaa.....