wtorek, 10 maja 2011

Błyszczyki rządzą! :D

Błyszczyk to często kolorowy lub bez barwny kosmetyk służący do podkreślenia ust i nadania im delikatnego połysku i barwy, używany zamiast szminki, pomadki lub razem z nią.

Występuje w formie półpłynnej substancji nakładanej specjalnym pędzelkiem lub aplikatorem, w formie bardziej stałej, w tubce aplikowany poprzez dociśnięcie wylotu opakowania do ust oraz w pudełku nakładany palcem lub specjalnym pędzelkiem.

Błyszczyki często mają w sobie drobinki brokatu lub kryształków które dodatkowo upiększają usta. Są też takie które powiększają usta albo oprócz formy estetycznej służą jako balsam ochronny przeciw pękaniu warg.


Ja osobiście bardzo lubię błyszczyki i chciałabym wam pokazać te które są dla mnie warte zakupu:

Błyszczyk firmy miss sporty z serii Hollywood lip gloss.

Sama posiadam jeden błyszczyk przedstawiony na zdjęciu i muszę przyznać że jest bardzo przydatny. Idealnie pasuję jako druga warstwa na pomadkę a dodatkowo ma piękny, słodki zapach. Jedynym minusem jest to że nieraz się klei z ustami ale to tylko gdy nałożymy go za dużo.

Cena: Ok 9 zł. Więc jest niedrogi.



Błyszczyk firmy essence z serii Cute as Hell.

Kolejny błyszczyk który sama posiadam. Długo się nim cieszyłam ale niestety w obecnym czasie jest już prawie zużyty. Ładnie się rozsmarowuje i długo pozostaje na ustach. Coś dla wielbicieli matowych błyszczyków gdyż nie ma żadnych świecących drobinek. Ma dosyć gęstą konsystencje, trochę za gęstą ale można się przyzwyczaić.

Cena: Ok 7 zł. Więc warto zainwestować gdyż to malutki wydatek.


Błyszczyk firmy Rimmel z serii Royal Gloss.

Jest bardzo podręczny i łatwy w aplikacji. Do wyboru jest dużo ładnych kolorów. Są i matowe i błyszczące. Osobiście nie mam żadnego błyszczyka z tej firmy ale moja koleżanka ma ich sporo i jest bardzo zadowolona. Jest wzbogacony witaminami które zapewniają ochronę ust. Nie klei się co sama potwierdzam gdyż testowałam.

Cena: Ok 15 zł. Nie jest to wygórowana cena jak na taki porządny błyszczyk.


A wy lubicie błyszczyki? Polecacie jakiś ? :]

3 komentarze:

agatka_aparatka pisze...

ja średnio je lubię ^^
kiedy zrobisz jakąś metamorfozę? :)

Karolina pisze...

ja robię metki xd

anollastar pisze...

Ja lubię błyszczyki