niedziela, 1 maja 2011

Podsumowanie redaktorek na okres próbny! :D

A więc chciałam podsumować nasze redaktorki czyli: Mała mi, marti1046 oraz cyrus23415 ! :]

____________________________________________

Przejdę może do rzeczy czyli do podsumowań:

Mała mi - Cóż ja mogę powiedzieć o jej pracy bo przecież napisała bardzo niewiele bo tylko 2 posty. Choć na jej obronę przemawia to że jej post cieszył się popularnością i wszystkim się podobał. Nie mogłam się z nią skontaktować więc nie wiem czy jej zależało. Jej posty były schludne ale ich ilość mówi sama za siebie.

marti1046 - Na początku nie podobał mi się jej styl pisania sama nie wiem dlaczego. Ale potem było już lepiej i podobało mi się. Napisała trochę postów ale też opuszczała się w pisaniu. Nie wiem czy jej posty się podobały ale raczej tak. Szkoda że też nie mogę nawiązać z nią kontaktu.

cyrus23415 - Od razu zauważyłam że zależy jej na pisaniu na blogu. Dlatego też była systematyczna i napisała najwięcej postów. Jej posty były schludne i mi się podobały. Oprócz tego dobrze mi się z nią pracuje. Nie mam do niej zastrzeżeń takiej redaktorki to ze świecą szukać! xD

___________________________________

Podjęłam już decyzję! Choć chciałam żeby zostały dwie redaktorki to jednak jestem zmuszona na stałe przyjąć tylko jedną jest nią:

'' cyrus23415 ''


Gratuluję!


A wy co myślicie o redaktorkach ? Macie może inne zdanie ?














olcia12200.






3 komentarze:

Anonimowy pisze...

marti1046 jeszcze powinna zostać .
mi jej posty podobały się.

anollastar pisze...

Wg mnie dobra decyzja

Martyna pisze...

Nie pisałam,gdyż nie miałam internetu :((
Dlatego nie mogłaś złapać ze mną kontaktu - spaliło mi zasilacz od routera.
No ale trudno - trochę mi przykro :(