niedziela, 1 maja 2011

Ocena '' Nateksana ''

Pierwsze wrażenie: Nick oryginalny ale łatwo go zapamiętać, podoba mi się. Starpunktów masz średnią ilość, mogło być lepiej. Prezentacja bardzo ładna trochę za ciemna ale spoko. Ludzie nie odwiedzają cię za często bo od kilkunastu godzin do paru dni. Jesteś menadżerem trzech klubów co dla mnie jest na plus. 6/10.

Doll: Ładna karnacja taka normalna. Oprócz tego podoba mi się kształt ust ale nie kolor bo jest za ciemny, Nos, oczy, fryzura oraz jej kolor. A nie podobają mi się brwi, kolor ust oraz umiejscowienie pieprzyka. Makijaż nawet ładny ale trochę nie równy i brak przejścia pomiędzy kolorami. Podobają mi się te dwa kolczyki, ładnie tu pasują. Co do stroju to tu już jest gorzej: bluzka ładna ale spodnie odwrotnie! Buty i naszyjnik nie pasują a ogólnie to nie mój styl więc dalej zostawię bez komentarza. 4/10.

Apartament: Masz cztery pokoje. Pierwszy, główny pokój nawet mi się podoba jest jeden klimat ale parę rzeczy tu nie pasuje jak np. te wróżki na drzewko albo to niebiesko-białe krzesło. Ogólnie pokój sprawia wrażenie przytulnego. Drugi pokój to kuchnia z jak dla mnie brzydkim wnętrzem! Usunęłabym je jak najszybciej! Na ogół kuchnia jest pusta i za kolorowa. Nie podoba mi się. Trzeci pokój jest straszny! Nic do siebie nie pasuje i jest pusto a wnętrze jest naprawdę ładne i przydało by się je lepiej wykorzystać. Ostatni, czwarty pokój również nie przypadł mi do gustu nie wiem ale nie podoba mi się, rozumiem że trzymasz tu ciuchy ale całość nie wygląda fajnie! 4/10.

Scenerie: Ocenię pierwsze pięć scenerii. Pierwsza sceneria nawet mi się podoba jest oryginalna i ciekawa. Druga to kolejna ładna sceneria może trochę pusta ale ma w sobie to coś! Trzecia to również fajna sceneria, ciekawie wymyślona i mi się podoba. Czwarta jeszcze piękniejsza - ta sceneria jest śliczna! Ostatnia, piąta sceneria jest bardzo pomysłowa i bardzo ładna! :) No, no tylko pozazdrościć umiejętności! 9/10.

Album:
Okładka nawet ładna, taka zwykła. Album ogólnie mi się podoba jest w nim ład i skład. Ciekawie się go ogląda i jest pomysłowy! Jedynym minusem jest to że jest trochę za krótki! :( 9/10.

Podsumowanie:
No na początku nie było za kolorowo xd Ale potem już coraz lepiej! Twoja złą stroną jest jak dla mnie ubiór doll i trochę apartament! Ale za to scenerie i album robisz świetne! Szczególnie scenerie które bardzo mi się podobały. No i jeszcze na twoim miejscu popracowała bym nad popularnością! Oprócz tego poszperała po stardoll i znalazła inspiracje na ubiór twojej doll aby był równie oryginalny i ładny jak np. Scenerie! :D No nic gratuluję ci pomysłów na album oraz scenerie i życzę ci determinacji na poprawianie szczegółów aby twoje konto było naprawdę oryginalne! :] 32/50 pkt.













olcia12200.

4 komentarze:

Hihi pisze...

Jakbyś zauważyła to te kluby nie są moje. Jestem w nich menadżerką.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Ahhh... Sory. Nie zauważyłam. Bardzo cię przepraszam i już poprawiam mój błąd.

Hihi pisze...

Dziękuję...:)

anollastar pisze...

fajna ocena:)