niedziela, 1 maja 2011

Metamorfoza " kala_15 "


Przed : Elementy w ostateczności mogą być, ale ja nie lubię tych oczu i karnacji. Masz za wysoko oczy ! Mi się twoja doll nie podoba ;P

Po : Użyłam : ciemno-zielonego, jasno zielonego (żółtego) i czerwonego cienia, dwóch tuszy do rzęs, czarnej kredki do oczu, czarnego eyelinera, różu do policzków i błyszczyku. Zmieniłam fryzurę, dodałam piepszyk, założyłam okulary i gotowe! ;)


Przed : Nie mam zastrzeżeń. Dobry strój.

Po : Nie wiem czy dobrze dobrałam torebkę :P

4 komentarze:

Monika0147 pisze...

Ogólnie może być, ale nie lubię tych oczu, a w makijażu 'po' nie ma przejść. Co do stroju 'przed' to jest przeciętny. No i nie za bardzo pasuje torebka. Tak samo 'po'.

Nyks pisze...

makijaż po mi się nie podoba, ubiór dobry ale inną torebkę trzeba było dać.a pieprzyk był cały czas ;)

a czy oczy są za wysoko? sama nie wiem, jak bym dała je jeszcze niżej to przy "warkoczach" dollka wyglądała by jak ufo.


kala_15

Karolina pisze...

yy niżej się nie dało.. torebka inna nie pasowała.. Oryginalności trochę..

anollastar pisze...

Nie podoba mi się i przed i po ale okulary świetnie do warkocza !