niedziela, 6 marca 2011

Oceny Hot buys.cz.1


Jak obiecywałam w weekendy będą oceny hot buys. Dokładniej to uznałam że, będą one tylko w każdą środę. I mam nadzieję że, wam się spodobają. Jeżeli chcecie żebym w następnej części oceniła np. wasz ulubiony hot buys wystarczy że, w komentarzu prześlecie mi link do obrazka jego przedstawiającego! :]


A to nasz dzisiejszy hot buys do oceniania:




Nigdy chyba jeszcze nie widziałam tak ładnie wykończonego hot buysa, Mógł by nawet konkurować jakością z LE. Kolor bardzo ładnie dobrany gdyż admini mogli wybrać też za przeproszeniem '' oczojebny '' róż a wybrali kasztanowy, pełen refleksów brąz. Za co pochwała dla nich. Frędzelki idealnie ułożone w zgrabnym '' nieładzie ''. Cały utrzymany w hipisowskim stylu świetnie pasuje do kwiatowych wzorów, okularów przeciw słonecznych oraz różnego rodzaju opasek, kapeluszy i tudzież innych nakryć głowy. Aczkolwiek nie powinien być mieszany z nowoczesnymi ubraniami choć nigdy nie mów nigdy bo nieraz warto zaryzykować i po eksperyntować.

Jakość: 5/5 pkt.
Cena: 3/5 pkt.
Dobranie kolorów i detli: 4/5 pkt.

W sumie: 12 pkt.


A wy co myślicicie o tym hot buysie?
Czekam na ciekawe i szczere opinie! :]
Właściciel najlepszej dostanie odemnie mały preezent! :D
Czekam!!!

3 komentarze:

anollastar pisze...

bardzo ładny i mogła byś opisać swój ulubiony Hb

villemo pisze...

Mi się on zdecydowanie nie podoba,ponieważ;kolor jest brzydki,frędzelki są koszmarne i wogóle nie mój klimat. Ja tu widzę samą tandetę.

Takie jest moje zdanie.

oceny-lolcia pisze...

O! Blee.........
Nie podoba mi się może gdyby był czarny :P