sobota, 19 marca 2011

Grrr.... + Konkurs na redaktorkę.

Grrrr..... Na początek chciałabym was przeprosić, że ze względu na mój brak czasu tak mało piszę! ;(
Dlatego też organizuję konkurs na redaktorkę! :)

Aby wziąść w nim udział:

- Musisz mieć konto google na blogerze
- Musisz mieć własny email
- Musisz mieć przynajmniej 500 starpunktów
- Musisz starać się nie robić błędów ortograficznych

oraz

Zgłosić się w komentarzu pod tym postem i napisać swoje propozycje czyli co byś pisała i organizowała na blogu gdy byś została redaktorką! :D

To wszystko powodzenia! :)


EDIT: No i nadal poszukuję 1-2 osób/osoby! :)




olcia12200.

9 komentarzy:

Hihi pisze...

Wzięła bym udział, ale tak samo jak ty nie mam czasu;/

oceny-lolcia pisze...

Zgłaszam się.
Mogłabym pisać oceny (jeśli się zgodzisz),codziennie wstawiać wybór dnia,gdy wejdą nowe hot buys będę pisać o tym,od czasu do czasu robiła bym mk.Mam dużo czasu e mail i konto google.


Lolcia...

anollastar pisze...

mam czas ale ma własnego bloga a dwa to jak dla mnie za dużo :(

Wernixoxo pisze...

mam konto google i czas wieczorem ( po nauce ) na pisanie na blogu.
Sama mam bloga na którym oceniam , więc mam wprawę. Oceny wykonywała bym co drugi dzień gdyż mam swój blog i codzienne obowiązki . Błędów nie robię :*

Moje Konto na Stardoll : Weronika1290

Pewnie nie spodoba ci się propozycja no ale . .

villemo pisze...

Powodzenia!

Honeyowa pisze...

Witam.
Moje konto ma ponad 700sp.
Jeżeli chodzi o czas wolny, to mam 17 lat, dlatego z tym, nie powinno być problemów:)
Kiedyś pisałam w gazetce lokalnej, bieganie z aparatem i dyktafonem mnie kręciło. Błędów zarówno ortograficznycj, jak i gramatycznych, nie robię.
Pozdrawiam, bardzo bym prosiła, gdybyś mnie przyjęła, to proszę o kontakt ze mną na stardoll.

_anna_anna_0 , karolina :* pisze...

zgłaszam się. Więc...szukałam blogów na których szukają redaktorek i znalazłam !na pewno pisałabym o najnowszych rzeczach które są na stardoll . Mogłabym też oceniać różne lalki oraz robić metamorfozy . Pisałabym też o innych tematach . Prosze o kontakt na stardoll .

Login : _anna_anna_0

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Honeyowa - Jaki masz nick na stardoll? Proszę o szybką odpowiedz.

Karolina pisze...

Spełniam wszystkie warunki..
Zapewniam pisanie nowości, robienie metamorforz i stylizacji (jak chcesz wraz z opisami) W sumie mam duże dośw.(2 lata pisania mówi samo za siebie)
cyrus23415