czwartek, 24 marca 2011

Ocena '' serduszko12345 ''

Pierwsze wrażenie : Twój nick nie jest zły , jednak cudowny wręcz też nie. No szczerze muszę powiedzieć że twoje konto należy do tych lepszych. Pomijając ten nick. Odwiedza cię spora ilość użytkowników ( średnio co kilka minut ) , wpisy w Księdze gości nieco rzadziej. Jesteś Menadżerką 6 klubów o niedużej ilości uczestników I należy tez podkreślić że jesteś zapisana do dużej ilości klubów jako zwykły członek. Szczerze to prezentacja w większości mi się podoba. Jest bardzo fajna. Widać że masz trochę tego poczucia humoru. Nie było tak źle mogło być gorzej. 7/10

Doll : Przyczepię się tutaj w większości !. Nie lubię takiego stylu , na czarno. Wywiera bardzo dziwne wrażenie. Ale jak też wiadomo każdy ma inny gust. Fryzura nie jest najgorsza. Ale reszta jak dla mnie nie mój styl. Masz na ciele nałożoną masę różnych tatuaży , które mi sie nie podobają. No ale o gustach się nie dyskutuje i ja nawet nie zamierzam. 6/10

Apartament : Mówiąc szczerze twój apartament to nic specjalnego. Nie zachwyca. Pokój główny nie jest najgorszy , jednak zbyt dużo rzeczy niekiedy , i jakieś niedoskonałości na podłodze na samym końcu pokoju. Sąsiedni pokój nie jest równie oszałamiający. Nie podoba mi się. Radziłabym w jednym pokoju gromadzić cenniejsze marki Hb i inne , a nie w każdym pokoju. przez to wyszedł bezsens. Pokój z zielonym wnętrzem jeszcze nie jest najgorszy , jednak nie za piękny , jest średni. Również jak poprzednie sprawia wrażenie porozwalanych rzeczy w pokoju. Należałoby to poprawić : ) Co do niebieskiego nie mam jakichś tam zastrzeżeń. Szczerze mówiąc do tej pory najładniejszy pokój który podwyższy Ci punktację. Pokój obok niebieskiego jest równie dobry i nie kiczowaty. Jedyne co bym tutaj zmieniła to toaletka. Pozbądź się tej którą dostajemy na starcie ( ale z tego pokoju , bo może ci się jeszcze przydać ) i zamień na jakąś inną. Ale to już moje skromnie zdanie. Pokój z wnętrzem fallen angel nie jest najgorszy. jest coś podobny do twojego stylu nawet mi się spodobał co jest cudem. Sąsiednie pomieszczenie ''mrocznego'' jest wspaniały. 7/10

Scenerie : Masz kilka scenerii . Ostatnia stworzona sceneria jest tydzień temu. I to właśnie ona jest ładna , masz większy talent do tworzenia np. scenerii niż umeblowania apartamentu ( tylko niektórych pokoi ) Scenerie poprzednia pt '' Moja medoll xd '' też stworzona tydzień temu i jest fajna. Masz tą rękę do wykonywania scenerii : ) 9/10

Album : Okładkę należałoby poprawić ale to już moje skromne zdanie. Piszesz przede wszystkim mądrze z sensem i na temat. Widzę coraz bardziej kiedy czytam i przeglądam ten album że te teksty sa naprawdę ... Piszesz głównie cytaty. jesteś na stardoll szmat czasu i można od ciebie wymagać ciut więcej. Ale nie jest najgorzej. 8/10

Podsumowanie : Mimo słabego początku na sam koniec szło ci lepiej. Radziłabym poświęcić więcej czasu apartamencie. Niektóre pokoje aż potrzebują remontu w tym momencie !. Jednak te pokoje znajdujące się wyżej niebyły takie złe. Nie czepiam się Me-doll bo nie jest moim style i tą krytykę Ci oszczędziłam. Ale myślę że ocena jest jak najbardziej sprawiedliwa. 37/50 pkt.



Weronika1290

12 komentarzy:

ciachoo97 pisze...

żal.

serduszko12345 pisze...

Wiesz mnie to tam wali co ty sobie myślisz bo to jest moja indywidualna sprawa jak co u mnie wygląda . Album ? Tak zgadza się są cytaty , ale niektóre to moje własne wiersze jakbyś nie zauważyła Kochanie . MeDoll ? Nie podoba Ci się no patrz co za pech , chociaż jestem oryginalna i nikogo nie kopiuję , następnej takiej na Stardoll nie spotkasz , bo nie jestem żadnym punkim czy gothem. Apartament ? Nie rozbawiaj mnie , wcale nie masz lepszego a chamsko krytykujesz innych . Zresztą po co ja się wysilam z pisaniem czegokolwiek i tak mam na to wyje**** , sorry za przekleństwo ale taka prawda .

Pozdro i dzięki :D

ciachoo97 pisze...

eeei przy okazji proszę o ocenę , w ogóle strasznie nie sprawiedliwie ją oceniłaś popieram ją.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

serduszko12345 - To po co chciałaś ocenę?! jeżeli tak znusisz jaką kolwiek małą krytykę... - pretensji nie mam.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

ciachoo97 - Jeżeli chcesz ocenę to zapisz się do obserwatorów i zgłoś się w moje księdze gości.

Anonimowy pisze...

Weź.. jeśli chcesz skrytykować moją dziewczynę to Ci nie radzę bo potem będziesz miała przesrane -.-''

Nie musisz ciągle mówić że to Twój styl . Ty takiego nie potrafisz zrobić . ;/

Kocham Cię Julciaaaaaaaa. :********

Anonimowy pisze...

myślisz że się ciebie boję ? < lol. >

Anonimowy pisze...

po pierwsze ja mówiłam serio a nie zachwycałam się nie wiem czym.
po drugie miało być szczerze,
po trzecie sama się zgłosiłaś i nie miej pretensji .
po czwarte odwal się !.

Weronika1290

serduszko12345 pisze...

Hahaha zgłosiłam się po to bo byłam ciekawa , po za tym ja wyraziłam tylko swoje zdanie bo wszelką krytykę mam w piździe. :D To Wy nie potraficie przyjąć krytyki po prostu stwierdzam , że mi się nie podoba ta ocena i tyle więc po co te bulwersy ? ;]

anollastar pisze...

to jej pierwszy post więc nie trzeba się aż tak czepiać ! No nie ?

serduszko12345 pisze...

Hahah to ona się czepia nie ja xd. Ja tylko wyraziłam swoje zdanie i tyle. :D

villemo pisze...

Popieram anollastar ;p