środa, 23 marca 2011

Ocena '' kajka512 ''

Pierwsze wrażenie:
Nick zwykły, nie ładny, niczym się nie wyróżnia. Masz średnią ilość strapunktów do porównania z twoim pobytem na stardoll, mogło być dużo lepiej. Ale prezentacja cudna, żywe kolory i miło się czyta od razu widać, że masz poczucie humoru! Za co plus! Użytkownicy odwiedzają cię średnio co kilkanaście godzin nie jest dobrze ale mogło być dużo gorzej! Masz aż trzy klubu o przeciętnej liczbie członków na twoim miejscu skon centrowałabym się na jednym! Należysz do całej masy innych klubów. 5/10.

Doll:
Karnacja bardzo ładna, dobry wybór. Części twarzy poszczególnie nie zachwycają ale razem tworzą zgraną całość, bardzo mi się to podoba! Makijaż śliczny choć trochę niedopracowany, brakuje mi błyszczyka z LUXE. Dodatki to dwa kolczyki na nosie i dolnej części policzka, pieprzyk na dobrym miejscu i niebieskie soczewki, które jako jedyne tu nie pasują. Co do stroju to jest on całkowicie nie w moim stylu co nie znaczy, że wcale mi się on nie podoba! Cały utrzymany jest w luźnym, nastoletnim stylu i w rzeczywistości sama podobnie ubieram się do szkoły. Strasznie podoba mi się ta czarna torba a natomiast nie podoba mi się ten zielony szal który zastąpiłabym czarnym. 7/10.

Apartament:
Masz aż dziewięć pokoi! Pierwszy, główny bardzo mi się podoba jest pomysłowy, oryginalny, całkowicie w moim stylu choć nie pasuje mi parę drobnych dodatków. Drugi również bardzo mi się podoba, nie mam żadnych zastrzeżeń! Trzeci jak i czwarty są również piękne nie zagracone ale też nie puste, kolorowe i przede wszystkim kreatywne! :) Piątego nie skomentuje istna graciarnia, nie lepiej te wszystkie rzeczy przenieść do schowka!? Kolejny nie zachwyca zgrabne rozmieszczenie darmówek ale mi się nie podoba. Następne dwa z kolei znów mi się podobają! Masz ciekawe pomysły ponieważ zobaczyłam naprawdę ładny ogród i ciekawy nocny klub! No i został mi ostatni pokój z naprawdę ładnym walentynkowym wnętrzem ale niestety jest prawie pusty. 7/10.

Scenerie:
Masz masę scenerii więc ocenię tylko pierwsze pięć. No i znów cudo, ta pierwsza scenerie jest po prostu boska! :) Druga też piękna ale tu by trzeba trochę popracować nad szczegółami. Jej! Trzecia jest jeszcze lepsza! Cudnaaa! Czwarta, kolejna również mi się podoba ale tu też niedopracowane szczegóły robią swoje. Ostatnia, piąta nie jest jakaś tam rewelacyjna jak np. pierwsza ale też ma w sobie '' to coś '' co bardzo mi się podoba. 8/10.

Album:
Okładka nawet ładna, podoba mi się. Album w środku! Jest C-u-d-o-w-n-y! Po prostu! :] Ciekawy, oryginalny, różnorodny. Wszędzie jest tło! :) Nie mam nic więcej do opisywania po prostu dam taką ocenę na jaką ten album zasłużył. 10/10.


Podsumowanie:
Jeszcze nigdy nie oceniałam tak zadbanego konta! :) Od razu widać, o nie dbasz i dużo czasu spędzasz na jego ulepszaniu! Twoją najmocniejszą stroną są scenerie i ten cudowny album! Doll i apartament też wspaniale ci wychodzą! :) Popracuj trochę nad popularnością i klubami a będzie świetnie! :) Bo nawet teraz wchodząc na twoje konto od razu można zauważyć, że jego los nie jest ci obojętny i że naprawdę się starasz! Nie mam ci nic więcej do powiedzenia i dodam tylko, że zazdroszczę ci talentu do robienia scenerii i apartamentu oraz albumu! :) Oby tak dalej : ] 37/50 pkt.









olcia12200.

3 komentarze:

anollastar pisze...

dobrze:)

Anonimowy pisze...

Cud że w albumie dałaś 10/10.

Cud na ziemi.

Anonimowa Krytyczka.

villemo pisze...

Fajna ocena =]