sobota, 26 marca 2011

Ocena '' SweetKasia1998 ''

Pierwsze wrażenie:
Nick wcale mi się nie podoba, sam nick a już wiadomo jak masz na imię i kiedy się urodziłaś, to nie jest fajne. Masz sporo starpunktów. Prezentacja jest ładna, ciekawa nie mam zastrzeżeń. Ludzie nie odwiedzają cię za często. Jesteś właścicielką aż trzech klubów, jeden ma ponad 100 uczestników pozostałe mają wiele mniej. Nie lepiej skoncentrować się na jednym?! Należysz do masy innych klubów. 4/10.

Doll:
Wybrałaś nie ładną karnacje. Z części twarzy podobają mi się tylko oczy. Reszta, szczególnie te sztuczne, plastikowe usta powinnaś natychmiast zastąpić innymi. Kolor włosów nawet ok, oryginalny i fryzura też znośna. Makijaż przeciętny mogłaś się bardziej postarać. Brakuje jakiegoś dodatku. Co do stroju to tu jest podobnie, bardzo przeciętnie. Lubię poszczególne ubrania ale razem nie najlepiej się prezentują. Po prostu nie podoba mi się, pusto i bez pomysłu. 3/10.

Apartament:
Z racji tego że nie jesteś ss otwarte masz tylko dwa pokoje. Pierwszy, główny nie podoba mi się. Nie lubię zbyt ciemnych ścian, pokój wydaje się ciemny i nie przytulny. Źle rozmieściłaś meble pokój wydaje się ścisniety i tym samym ciasny. Jest pusto i nudno. Brakuje kolorów i jakiegoś jednego, dobrego pomysłu. Drugi pokój jest zaś calutki pokryty ciemno brązowymi deskami nie wiem jaki efekt chciałaś uzyskać ale nie wygląda to dobrze bo te manekiny na scenie wyglądają jakby lewitowały. Ogólnie jest pusto i ciemno podobnie jak w poprzednim pokoju. 3/10.

Scenerie:
Masz całą masę scenerii więc ocenię tylko pierwsze pięć. Pierwsza jest w ogóle jakaś nie udana jakbyś nie wiedziała to gdy ustawisz się do lustra plecami to będzie widać plecy nie twarz!Ogólnie nie podoba mi się jest prosta i nieciekawa. Druga jest straszna dałaś tam tylko swoją doll w szpetnej sukience. Bez komentarza. Trzecia jak i czwarta również mi się nie podoba masakra!Piąta średnia tyle powiem. 3/10.

Album:
Okładka ładna podoba mi się.Ale w środku album średni niby ciekawy ale dużo rzeczy brakuje, pomiędzy jest jedna pusta strona a album jest niedopracowany i krótki. 5/10.

Podsumowanie:
Powiem jedno, słabo! Na początek musisz popracować nad popularnością następnie nad doll! Pooglądaj najnowsze trendy i nowości na wybiegu i za inspiruj się tym do robienia strojów i makijaży. Popracuj też nad apartamentem! Wyobraź sobie jak ty byś się czuła na miejscu swojej doll w takich ciemnych pokojach, pokupuj jakieś ciekawe dekoracje. Scenerie całkowicie do poprawy, nie musisz ich tworzyć nie wiadomo ile! Trzy ale bardzo dopracowane i pożądne to lepsze rozwiązanie. Album z tego wszystkiego jest najlepszy co nie znaczy że nie trzeba go nieco poprawić bo trzeba. Życzę ci determinacji i mam nadzieje ze ze spokojem przyjmiesz moje uwagi i rady! :) 18/50 pkt.












olcia12200.

14 komentarzy:

Kasia pisze...

Wiesz że kiedyś stworzyłam kluby i bardzo kiedyś zwracałam uwagę, teraz nie zwracam uwagę na ciekawsze rzeczy . A mam laptopa i nie mogę robić dokładnego makijażu bo nie mam takiej myszki jak w komputerze.Album dopiero co przerabiam . Nie jestem zadowolona z tej oceny.

Kasia pisze...

A nick / login wymyśliłam gdy miałam 9 lat wiec byłam jeszcze dzieckiem

oceny-lolcia pisze...

Tak naprawdę jeśli mam być szczera to ładniej jest u SweetKasi1998 ola nie obraź się ale nie lubię twojego stylu.Jest taki totalnie do niczego zobacz sobie swój główny pokój jest bardzo nie dopracowany.Zawsze dajesz każdemu mało punktów a sama na tyle zasługujesz jedyne co mi się u ciebie podoba to dwie scenerie.Wracając do apartamentu podłoga jest krzywo a jak patrzę to już długo masz tak samo urządzone zmieniło się tylko to , że otworzyłaś dwa pokoje.Wszystkich byś tylko krytykowała , patrząc na pisane przez ciebie oceny wszyscy są gorsi od ciebie.Nie rozumiesz tego , że ktoś ma taki nick czy taki bo był młodszy jak robił konto tylko od razu krytykujesz.Ktoś ma konto np.4 lata a ty krytykujesz , że ma mało starpunktów a pomyśl , że ktoś mógł przez połowę tego czasu nie wchodzić na konto.Nie obraź się ale taka prawda.


kto popiera?

Anonimowy pisze...

Ja cie zdecydowanie popieram.
Trzeba zacząć od siebie a dopiero potem krytykować innych. :)

masz rację Lolcia.

:D

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Przepraszam bardzo ale co to!? Jakaś teoria spiskowa!? Otpóść sobie Lolcia... Jeżeli was denrwuje to nieczytajcie i nie zgłaszajcie się d ocen. A z resztą SweetKasi1998 sama się zgłosiła i miałam prawo ocenić ją według mojego poglądu a ty Lolcia nie oceniaj mnie tu gdyż na swoim blogu sobie tego nie życzę.






olcia12200

oceny-lolcia pisze...

Nie rozumiem o co się wściekasz tylko napisałam , żebyś wzięła pod uwagę pewne rzeczy a ty już od razu się obrażasz nie no...zniewaga stany :|

Anonimowy pisze...

No właśnie.

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Skąd wiesz że się wściekam!? Widzisz mnie? A może słyszysz? Nie! Więc nie myśl sobie że same wykrzykniki to od razu wściekłość. Jestem spokojna tylko po prostu nie rozumiem niektórych reakcji np. takiej jaką ty tu pokazałaś przez komentarz. I bardzo bym prosiła jeżeli ci się coś nie podoba to nie komentuj z własnej woli. Radziłabym nam wszystkim zakończyć ten temat. Który ja już kończę.

Anonimowy pisze...

skończyłaś ? ja pociągnę go dalej hęę ?



anonimowa niech pozostanę.

oceny-lolcia pisze...

Ja nie skończyłam :P

villemo pisze...

Hah nie mogę z waszych komentarzy ;p

Anonimowy pisze...

właśnie skąd wiesz czy skończyła ? :*** heh..

anonimowa.

Anonimowy pisze...

a poza tym , to nie jest koncert życzeń , żeby mówić : ,, nie oceniaj mnie tu gdyż na swoim blogu sobie tego nie życzę. ''.

:) Ojj .. znowu narozrabiałam.

anonimowa krytyczka.

Anonimowy pisze...

Ale powinna barć pod uwagę pewne rzeczy :)