niedziela, 19 czerwca 2011

Ocena '' elkaEliza ''

Pierwsze wrażenie: Nick jakoś nie przypadł mi do gustu, choć jest bardzo oryginalny i łatwo go zapamiętać. Ludzie odwiedzają cię dosyć rzadko, mogło by być lepiej. Starpunktów masz sporo w porównaniu do daty założenia konta. Za to prezentacja jest świetna taka jaka powinna być, bardzo mi się podoba! Masz jeden klub o dosyć małej ilości uczestników i należysz do dużej ilości innych. 6/10.

Doll:
Zacznę od karnacji którą natychmiast bym zmieniła bo nie lubię żółtych odcieni skóry a szczególnie takiej popadającej w pomarańcz. Podobają mi się oczy, nos i usta, ta czarna kokarda tez jest bardzo ładna fajnie wtapia się we włosy. A minusy to zdecydowanie makijaż jest nierówny i nie pasuje do karnacji po prostu nie podoba mi się to samo tyczy się brwi bardzo dziwnie wyglądają na twarzy doll. Co do stroju to tu też nie mogę wyrazić swojego zadowolenia ale nie jest tak źle. Sukienka bardzo mi się podoba z jakąś kurteczką i rajstopami wyglądała by cudnie ale to dałaś tylko nie pasującą torebką o buty których nie lubię. Szkoda... 4/10.

Apartament:
Masz trzy pokoje. Główny pokój w którym jesteś zapisana na pierwszy rzut oka wygląda na zadbany i schludny, jest też kolorowy i nawet ciekawy. Podoba mi się ale jednak są też minusy tego pokoju a otóż w lewej części obok szafy nie potrzebnie walają się babeczki i takie tam szczerze radziłabym ci je usunąć a będzie '' git majonez '' xD Drugi pokój w którym wykorzystałaś różowe wnętrze którego stanowczo nie lubię to pokój dla dziecka nawet ładny ale sprawia wrażenie niedokończonego wstaw jakieś pasujące mebelki a będzie ślicznie. Trzeci, ostatni pokój to pokój z bardzo ładnym wnętrzem, wielka szkoda, że panuje w nim takie nieład. Usuń parę rzeczy które zagracają ten pokój a będzie naprawdę ładnie gdyż te wnętrze same w sobie jest ciekawe. 6/10.

Scenerie: Masz naprawdę całą masę scenerii. Każda jest inna są śmieszne, ładne, brzydkie, poważne. Podoba mi się ta różnorodność ale nie mogę stwierdzić, że wszystko mi się podoba i że jest idealnie bo tak naprawdę nie jest. Popracuj trochę a będzie bardzo fajnie. 6/10.

Album: Okładka nie podoba mi się po prostu czarne tło i róża, lubię prostotę ale lepiej sprawował by się na okładce jakiś napis niż mały obrazek. Album w środku za to jest bardzo ciekawy i ładny ale to nie zmienia faktu że jest dużo rzeczy do dopracowania oprócz okładki jest też on troszkę stosunkowo za krótki choć no i tak jest fajny. 7/10.

Podsumowanie: No i nareszcie koniec. Co ja powiem ? że jest średnio nic więcej. Wieżę, że stać cię na dużo więcej popracuj nad wszystkim po trochu szczególnie na doll a twoje konto będzie zasługiwało na miano bardzo zadbanego i ładnego :] 29/50 pkt.








Pozdrawiam!

olcia12200
.

Brak komentarzy: